انتخابات خانه تشکلهای مردم نهاد استان کرمانشاه با همکاری استانداری برگزار شد

 

حیات غرب - خانه تشکلهای مردم نهاد استان کرمانشاه ، متشکل از سمن های استان در تمام حوزه ها به منظور ها ارتقاء سمن  راه اندازی شده است .

این خانه از دوره اول ریاست جمهوری آقای خاتمی راه اندازی شد . به دلایل مختلف در دوره احمدی نژاد این خانه همانند سرا سر کشور فعالیتش به حالت راکد  در آمد . در دوره فعلی و با حمایت دولت از تشکلهای مردم نهاد ،این خانه مدت سه سال است که  فعالیت خود را مجددا در استان کرمانشاه و البته با حمایت استانداری آغاز کرده است .

با مساعدت استانداری خصوصا جناب آقای شاه حسینی ،معاونت سیاسی امنیتی مکانی بسیار مناسب در اختیار این فعالیت خانه تشکلهای مردم نهاد  قرار گرفته است .سمن ها و همچنین شورای مشورتی می توانند از امکانات این فضا برای فعالیت خود استفاده نمایند .

دوره اول انتخابات ،در 15 روز پیش به حد نصاب نرسید و انتخابات دور دوم به 5 اسفند ماه 95 موکول شد . افراد حاضر در دور دوم بیش از دور اول بود بطوری که صندلی برای نشستن دبیران محترم تشکلها به اندازه کافی نبود .

این انتخابات برابر مفاد اسا سنامه و حساسیت ویژه هیات رئیسه در فضایی تعاملی و خوب و با نظارت نمایندگان محترم استانداری برگزار شد .

در این انتخابات تعدادی از دبیران محترم سمن ها که عضو خانه نبودند نیز در این مجمع حضور پیدا کرده  و مایل بودند در رای گیری شرکت کنند. ولی مسولین برگزاری انتخابات ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال این عزیزان و برای رعایت کردن تمام مفاد قانونی نمی توانستند برگ آرا به این افراد تحویل دهند . امید که این استقبال برای فعالیت خانه همچنان تداوم یابد و هیات مدیره هرچه سریعتر شرایط عضویت تمام سمن ها را مهیا فرمایند .  

نکته بسیار ظریف و لطیفی که در این انتخابات دیده شده تر کیب هیات مدیره بود که همه اقوام و طوایف استان در آن قرار دارند و بصورت واقعی نمادی از استان و همکاری و همدلی برای رشد و اعتلای فعالیت تشکلهای مردم نهاد است .

در تر کیب هیات رئیسه  حوزه های مختلف از محیط زیست ، آسیبهای اجتماعی ، فرهنگی ، مذهبی ، خیرین ... حضور دارند .

همه تشکلها معتقد هستند برای فعالیت بهتر تشکلها باید به امور فرهنگی نگاه ویژه ای داشت ، لذا دکتر راد فر نماینده قشر فرهنگ در این انتخابات بالاترین آرا را کسب نمود .

تر کیب اعضای هیات رئیسه و بازرسان

1 – عبدالرضا رادفر

2 – لیلا صندوقی

3 – ثریا حیدر پناه

4 – سلیمان ذهاب پور

5 – وحید رنجبر

6 – ابراهیم فتاحی

7 – علیرضا باوند پور

8 - افشین عبدالهی

9 – محسن صادقی پور

بازرسان

1 – روزبه حبیبیان

2 – دیانا رستمی

3 – امید احمدیان

 

در خاتمه از جناب آقای شاه حسینی معاونت محترم سیاسی و امنیتی و جناب آقای بابا جانی مدیر کل محترم دفتر اجتماعی  و همچنین کارشناسان محترم این حوزه که برای برگزاری انتخاباتی سالم و مردمی نهایت تلاش و جدیت را مبذول فرمودند تشکر می شود .

امید که این تشکل با همکاری تنگاتنگ با استانداری و دیگر مقامات به وظیفه اصلی خود که واسطه بین مردم و مسئولین است به شایستگی عمل نمایند 

 

 

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی