در هفته کرامت 500 "زائر اولی" کرمانشاهی به مشهد مقدس مشرف می‌شوند

 

حیات غرب - نماینده آستان قدس رضوی در کرمانشاه اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس را از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد و افزود: تاکنون پیش بینی اعزام 500 نفر از استان کرمانشاه به مشهد مقدس صورت گرفته که اسکان و غذای این زائران را آستان قدس رضوی فراهم کرده و حمل و نقل آنها نیز توسط دستگاه های اجرایی استان فراهم می‌شود.

 فرخ شاهی اظهار کرد: امروز 40 نفر از این زائران به مشهد مقدس اعزام شده‌اند تا روز میلاد امام رضا(ع) در مشهد مقدس باشند.

 فرخ‌شاهی ویزیت رایگان را از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد و افزود: روز میلاد امام رضا(ع) ویزیت رایگان در سراسر استان انجام می‌شود و پزشکان در این روز به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

 

در پایان این نشست از پوستر "شمس الشموس" که طراحی آن توسط «علی الهی» از طراحان کرمانشاهی و برجسته کشور انجام شده،  رونمایی شد.

 

مهدی عبدالمالکی دبیر کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید در کرمانشاه نیز در این نشست، اظهار کرد: به برکت حضور امام رضا(ع) در کشورمان آستان قدس رضوی چندسالی است که عهده‌دار برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های بین‌المللی در دهه کرامت شده است.

 

وی تصریح کرد: این جشن‌ها تحت عنوان جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید امسال نیز همزمان با تمام استان‌ها و 20 کشور دنیا در کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

عبدالمالکی با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری این جشن‌ها در استان از سه ماه پیش، گفت: برنامه‌های جامع و کاملی برای این دهه پیش‌بینی شده است که از 14 تا 24 مرداد ماه در سطح استان برگزار می‌شود.

 

 دبیر کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید در کرمانشاه حضور دو کاروان رضوی را شاخص‌ترین این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: این کاروان متشکل از خادمان حرم رضوی است که در دهه کرامت در نقاط مختلف استان حضور پیدا می‌کنند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی