بیانیه اصلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان کرمانشاه در خصوص استاندار و نمایندگان

حیات غرب - روز گذشته سخنگو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه در خصوص بيانيه این شورا طی مصاحبه ای توضیحاتی را به رسانه ها ارائه نمودند.
بيانيه صادره شده از سوي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات كرمانشاه در فضاي مجازي و رسانه ها موجب سوء برداشت هاي متفاوتي گرديد و بازتاب هاي متفاوتي را در پي داشت و مانند هميشه برخي درصدد بر آمدند تا با توسل به آن و اضافه نمودن و جعل برخي واژه ها و تعابير صدور چنين بيانيه اي را نشانه اي از تشتت اصلاح طلبان و مخالفت آنان با نمايندگان دولت قلمداد نمايند و از سوي ديگر عده اي نيز كوشيدند تا شوراي هماهنگي را همسو و هم داستان با دلواپسان كه اين روزها تخريب دولت را به هر قيمت و با هر ابزاري در دستور كار خود قرار داده اند نشان دهند . جهت تنوير افكار عمومي و آگاهي از صحت و سقم ماجرا با حميد رضا صمدي سخنگوي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات گفتگويي انجام گرفته كه در پي مي آيد:
صمدي سخنگوي شوراي هماهنگي در خصوص بيانيه صادره گفت : بيانيه صادر شده كه البته برخي بيانيه اي ديگر كه اندكي با بيانيه اصلي متفاوت بود را منتشر نموده بودند. دو موضوع را در بر داشت يكي نقدي بر سخنان آقاي استاندار در خصوص شايعات اخير كه دلسوزانه و مشفقانه بود و از بكار بردن برخی الفاظ دوستانه گلايه شده بود و ديگري در خصوص دفتر و منزل سازماني نمايندگان مجلس خبرگان رهبري . اما متاسفانه عده اي كوشيدند تا از اين بيانيه كه بسيار معمولي و شفاف بود مصادره به مطلوب كنند و در راستاي منافع و مطامع خويش آن را در بوق و كرنا بدمند . شوراي هماهنگي همواره اعلام نموده اگر نسبت به مديران دولت نقدي وارد بداند بدون ترديد و مماشات این انتقادات را به خود آنان گوشزد خواهد كرد . اما به هيچ وجه در مسيري گام نخواهد گذاشت كه موجب تضعيف دولت شود يا بر برنامه ها و سياست هاي دولت خللي وارد آيد .
وي افزود : نقد امري پسنديده و نيكوست فرقي هم ندارد از سوي اصلاح طلبان صورت گيرد يا اصولگرايان بايد با اين انتقادات اصولي و محترمانه برخورد شود و مخالفت و انتقاد را حق افراد دانست . اما آنچه آزاردهنده و مذموم است تخريب تهمت و سياه نمايي است كه شوراي هماهنگي نه تنها خود در مسير آن قرار نخواهد گرفت و همواره خود را حامي و پشتيبان دولت و مديران آن خواهد دانست بلكه با تمام توان در مقابل تخريب گران و دروغگويان خواهد ايستاد و روشنگري خواهد كرد.
صمدي اظهار داشت : به عنوان سخنگوي شورا تاكيد مي كنم شوراي هماهنگي علي رغم برخي انتقادات همچنان حامي دولت و پشتيبان مديريت ارشد استان خواهد بود و براي گام گذاشتن در مسير توسعه و ايجاد تحول از هر گونه حمايت همگامي و همراهي با مجموعه مديران استان دريغ نخواهد ورزيد و البته بيان انتقادات و اشتباهات را براي صيانت از حقوق مردم و دولت حق خود دانسته و به هيج وجه بيان آن را به معني مخالفت و يا تضعيف نمي داند.
صمدي در پايان از مواضع صريح و شفاف استاندار در جمع خبرنگاران قدرداني كرد و گفت : بسيار شايسته و قابل تقدير است در دولت تدبير و اميد استانداري خود را صراحتا اصلاح طلب بداند و به آن افتخار كند . وي موضع استاندار را الگويي براي تمامي مديران استان دانست و از آنان خواست تا آنان نيز به صراحت از دولت دفاع كنند و خط و ربط خويش را شفاف روشن نمايند. صمدي همچنين كار شايسته استاندار در اقناع دولت در ارسال لايحه تبديل قصرشيرين به منطقه آزاد را كاري ارزنده دانست .

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی