بیانیه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه در خصوص به هلاکت رسیدن اعضای داعش


حیات غرب - بار دیگر فرزندان غیور و دلاور این مرزو بوم نشان دادند، هرگونه تلاش مذبوحانه برای مخدوش نمودن امنیت و آسایش این سرزمین را در هم خواهند کوبید و هر حرکتی از سوی دشمنان زبون و تروریست های تکفیری را با هوشیاری و شجاعت در نطفه خفه خواهند نمود.
سحرگاه 26 مرداد تیمی از گروه تروریستی داعش که به خیال خام خویش برای سلب امنیت و ترور، وارد کشور و شهر کرمانشاه شده بود ، غافل از اینکه چشمان بیدار سربازان گمنام و پاسداران امنیت، غفلت نمی ورزد و بازوان توانمند ایران سرافراز اجازه عرض اندام به هیچ دشمن جنایت پیشه ای را نمی دهد، توسط نیروهای انتظامی و نظامی پیش از هر اقدام جنایتکارانه ای منهدم گردید.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه، ضمن تبریک این پیروزی دلنشین، بر خویش لازم می داند، از تلاش، ایثار و دلاور مردی تمامی کسانی که در رصد، کشف و انهدام این گروه جنایتکار نقش داشته اند، قدردانی نماید. بی گمان ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی، کوشش ها وجانفشانی های فرزندان خویش را پاس خواهند داشت و به فراموشی نخواهد سپرد و امنیت و آسایش امروز خویش را مدیون سلحشوری های فرزندان پاک ، آگاه و متعهد این سرزمین الهی می داند و از این باب سر بر آستان حق می ساید و خداوند منان را شاکر و سپاسگزار است .

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات کرمانشاه

نظرات  

 
#1 اصغر 1395-05-30 03:20
سلام برادران اصلاح طلب برای اینکه تاثیر گذاری شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به حد اعلاء برسد رمزش اتحاد و همبستگی بین نیروهای اصلاح طلب میباشد خواهشا اتحاد خودتان را حفظ کنید افراد ی چون ک ..که روحیه اصلاح طلبی ندارد از خودتان طرد کنید
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی