عذر خواهی به نام مردم کرمانشاه از استاندار وجاهت اخلاقی و قانونی ندارد/شما نماینده مردم نیستید

 

 

 

 

 
حیات غرب - استان کرمانشاه با قابلیت ویژه ، استرا تژیک و منحصر به فرد همواره مورد توجه دشمنان برون مرزی بود است . زیرا هر گونه ضعف و نا بسامانی و مشکل در این استان زر خیز  برای کل کشور خصوصا مر کز نشینان خونسرد و فراموش کار به مشکلی امنیتی تبدیل خواهد شد . و هر گونه ساماندهی مطلوب در جهت رفاه مردم در این دیار، باعث ثبات و امنیت در کل کشور میشود .

 این استان محروم بیشترین خسارات را در طول جنگ متحمل شد . جنگ و ویرانی در این استان دو سال بیشتر از استان های دیگر بود و ده سال طول کشید . مردم استان با پوست و گوشت واستخوان وفاداری خود را به نظام و انقلاب بار ها و در زمان های سر نوشت ساز اثبات کردند . در ابتدای انقلاب سد محکمی در مقابل هجوم ضد انقلاب و تجریه طلب ها بودند. اگر مردم کرمانشاه و مقاومتهای آنها نبود آن خناثان تجزیه طلب به اهداف خود به راحتی دست پیدا می کردند . در عملیات مرصاد اگر مقاومت مردم نبود شهر کرمانشاه به دست ضد انقلاب سقوط می کرد .

این استان به خاطر حفظ هویت و یکپارچگی این سرزمین دچار این محرومیت های عجیب و غریب شده است  .

کرمانشاه نسبت به استانهای دیگر وضعیتی استثنایی دارد. لذا این استان اگر برای مر کز نشینان خوش خیال ارزش داشته باشد باید بصورت استثنایی به آن توجه شود .

تا کنون استاندارانی که به کرمانشاه آمده اند هیچگونه ویژگی بر تری نسبت به استانداران دیگر بلاد نداشته و در بعضی مواقع ضعیف ترین ها به این استان اعزام شده تا سکوی پرتابی برای مدیریت بعدی آنها باشد .

رازانی استاندار فعلی با شعار تحول به میدان آمد و هیچ تحولی بو جود نیامد آمار بیکاری و رکود اقتصادی هنوز در وضعیت بحرانی است .رفع مشکلات تغییر چشم گیری پیدا  نکرد . خود ایشان هم به اشکال مختلف به این موضوع اعتراف دارد . ایشان تا کنون قول هایی بدون ضمانت اجرایی به مردم داده و بعد از گذشت یکسال حد اقل چشم انداز روشنی از شعار تحول ایشان حتی برای آینده نمی بینیم .

این کندی و عادی حر کت کردن و حتی از دیگر استان ها عقب ماندن از نگاه تیز بین و ریز بین رسانه ها مغفول نمانده و از 6 ماه قبل اهالی محترم رسانه به اشکال مختلف نقد های مستند خود را در جامعه منتشر کرده اند . در این راستا بعضی تند و برخی کند تر مطلب میزنند . برخی هم چهار چوب نوشتار استاندارد را رعایت نمی کنند و از سر دلسوزی و با احساس مطالبی را درج می کنند که ممکن است بار حقوقی داشته باشد .

اخیرا تعدادی از افرادی که به نوعی خود را بزرگان جریان اصلاح طلبی می دانند به محضر مبارک استاندار کرمانشاه شرف یاب شده و دکتر معصومی از استاندار عذر خواهی می کند . اگر این پوزش از طرف مردم کرمانشاه است که ایشان چنین حقی ندارد .چون باری از دوش آنها برداشته نشده است .  جوانان این دیار همچنان بیکار و افسرده به دنبال توجه خاص مسئولین هستند . اگر مطب ایشان به خوبی می درخشد و در آمد نجومی ایشان سر به فلک می کشد یکی از دلایلش همین فشار های روحی روانی و عصبی است که آمار بیماریهای قلبی و عروقی را افزایش داده. شاید تشکر ایشان از بابت این پر رونقی بازارشان است . کسی به جناب دکتر معصومی در این خصوص وکالت نداده است که عذر خواهی کند .

 اگر ایشان به نیابت از جانب کل اصلاح طلبان استان کرمانشاه  است عذ خواهی کرده اند تا آنجا که اطلاع حاصل شده در این خصوص نیز نیابت نداشته اند .

 عذر خواهی بابت کدام خدمت درخشان ؟ و کدام بی احترامی و نا  پاسی مردم ؟

گفته می شود عذر خواهی ایشان از بابت درج یک مقاله در یک نشریه بوده . ایشان در آن جلسه فرموده اند همه مردم استان مردمی شریف و مهمان نواز هستند سخن آن نشریه حرف دل اصلاح طلبان و مردم کرمانشاه نیست . ای کاش این عزیز فرهیخته شان و جایگاه خود را محفوظ نگه میداشتند و عذر خواهی را به خود آن رسانه و نماینده احزاب واگذار می کردند و در این فرصت و نشست به مطالبه گری مردم می پرداختند . این عزیزان قابلیت خوبی برای استان هستند حیف است وارد موضوعاتی شوند که شان آنها کاهش یابد و دیگران عملکرد آنها را در بوته نقد بگذارند و کار های خوب آنها نادیده گرفته شود و افراد فرصت طلب و لمپن و پوپو لیست هم از این فضا بهره برداری خود را داشته باشند .  

این رسانه به استناد وظیفه قانونی خود به صورت مستند و مشروح به این اتفاق و وقایع پیرامون آن در قالب  مصاحبه  با افراد موثر در جریانات اخیر خواهد پرداخت .   

 

 

 

 

نظرات  

 
#1 علی 1395-08-03 00:26
واقعاً برای شما و برای این تدبیاتتان متٱسفم. برای خودم هم متٱسفم که در چنین استانی زندگی می کنم. وقتی اهالی مطبوعات و قلم به دستان این استان امثال شما و رفیق شفیقتان در آن هفته نامه کذایی باشد که قلم از تکرار ادبیات سخیفش شرم دارد، دیگر چه انتظاری از بقیه می رود؟ فقط این را بدانید که این مطالب چیزی نیست جز لمپنیسم مطبوعاتی.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی