ماموستا ملا قادر قادری:اهل سنت ازکشتار مسلمانان و شیعیان عراق بیزاری می جوید

حیات غرب به نقل از  ایرنا - امام جمعه پاوه گفت: بزرگان وعلمای اهل سنت نه تنها از کشتار مسلمانان عراق و شیعیان این کشور حمایت نمی کنند بلکه از آن برائت و بیزاری هم می جویند.

 ماموستا ملا ˈقادر قادریˈ روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: وضعیت بدی که امروز برای مردم عراق به واسطه حضور گروه تروریستی داعش ایجاد شده باعث تاسف و تاثر همه ماست و هیچ مسلمان واقعی از این وضعیت خشنود نیست.


وی با تاکید بر اینکه بزرگان و علمای اهل سنت از کشتار مردم شیعه ناراحت هستند، خاطرنشان کرد: همین حس در وجود برادران شیعی ما در خصوص اهل سنت نیز وجود دارد و متعاقبا آن ها نیز ناراحت ایجاد این جریان هستند.

ماموستا قادری در ادامه به اظهار نظر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص مسئله عراق اشاره کرد و گفت: وی به آمریکا توصیه کرده که در این مسئله دخالت نکند و اجازه دهد دشمنان آن ها درگیریشان را با یکدیگر ادامه دهند.

امام جمعه پاوه یادآور شد: همانطور که معلوم است بیشترین استفاده از حضور نیروهای تروریستی در کشور عراق را دشمنان اسلام می برند و آن ها خواستار ادامه یافتن این درگیری ها و کشمکش ها هستند تا مسلمانان به جان هم افتاده و به قتل عام یکدیگر بپردازند.

وی تاکید کرد: هرچند گروه تروریستی داعش به اسم اسلام در حال قتل عام و کشتار مسلمانان است و مطمئنا آن ها هیچ بویی از انسانیت و مسلمانی نبرده اند و با حمایت غرب در حال انجام جنایات خود هستند.

ماموستا قادری افزود: دنیای اسلام با فتنه عجیبی مواجه شده است و اگر رهبران مذهبی عاقلانه با این موضوع برخورد نکنند وضعیت ممکن است ازاین هم بدتر شود.

وی در پایان، خواستار حفظ وحدت میان مسلمانان شد و گفت: در این برهه حساس، هرچه وحدت میان آن ها بیشتر باشد به طور قطع شاهد فشارهای کمتری از سوی دشمنان خواهیم بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی