تقدير و تشكر قوه قضاييه از مردم و مسئولان استان كرمانشاه

مديركل روابط عمومي و تشريفات قوه قضاييه سفر آيت اله آملي لاريجاني و هيئت عالي قضايي به استان كرمانشاه را مثبت ارزيابي كرد و انجام موفقيت آميز آن را مرهون همكاري و همدلي مردم و مسئولان اجرايي و قضايي اين استان دانست.

حسن رحيمي با ابراز اميدواري نسبت به ثمر رسيدن هر چه سريع‌تر مصوبات سفر استاني رئيس قوه قضاييه به استان كرمانشاه از تلاش، فعاليت و برنامه‌ريزي مناسب رسانه ملي در انعكاس گزارش‌هاي سفر هيئت عالي قضايي به استان كرمانشاه و پوشش مناسب خبري سفر نمايندگان ويژه رئيس قوه قضاييه به شهرستانهاي استان تقدير كرد.

مديركل روابط عمومي قوه قضاييه همچنين همكاري خبرگزاري‌ها و مطبوعات در پوشش كامل خبري اين سفر را بسيار مثبت اعلام و از مديران عامل خبرگزاري‌ها و مسئولان روزنامه‌هاي مختلف و خبرنگاران اين رسانه‌ها نيز تشكر كرد.

 رحيمي همچنين با اشاره به مصوبات جلسه مسئولان عالي قضايي در استان كرمانشاه افزود: اختصاص بودجه لازم به منظور تأمين و نوسازي تجهيزات و ساختمانهاي دادگستري و سازمانهاي تابعه استان نشان از توجه رئيس قوه قضاييه به اين استان دارد.

 وي جذب 200 نفر جهت تكميل نيروي انساني دستگاه قضايي استان، اعطاي 5 روز مرخصي به زندانيان داراي شرايط، پيشنهاد عفو به زندانيان بيمار، زنان و سالخوردگان داراي شرايط و پيگيري احداث يك مجتمع بزرگ قضايي در مركز استان كرمانشاه را از ديگر مصوبات سفر رئيس قوه قضاييه به استان كرمانشاه دانست.

 مديركل روابط عمومي قوه قضاييه افزود: بر خود لازم مي‌دانم مراتب تقدير و تشكر قوه قضاييه از مساعدت، همكاري و همدلي صميمانه نماينده محترم ولي فقيه، استاندار، فرماندهان ارشد نظامي و انتظامي استان و تمامي ارگان‌ها و نهادهاي مرتبط با اين سفر در مركز استان و شهرستانهاي مختلف كرمانشاه را اعلام دارم.

 رحيمي همچنين زحمات مسئولان عالي قضايي به عنوان نمايندگان رئيس قوه قضاييه در عزيمت به شهرستانهاي استان جهت بررسي مشكلات قضايي مردم و ديدار با قضات و كاركنان دادگستري اين شهرها را در تصويب مصوبات قابل توجه دانست و از تلاش آنان در اين زمينه تقدير كرد

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی