فتاحی : خبر وادعای سایت توسعه در خصوص بنیاد باران کذب محض است

 بنیاد باران

سایت توسعه خبر از جلسه روز سه شنبه بعضی از اصلاح طلبان استان با برخی مقامات استانداری درج  و ادعا نموده است دبیر بنیاد باران در این خصوص حرکتی تفرقه افکنانه داشته است . مدیر بنیاد باران آقای فتاحی و آقای پیر صاحب این خبر را کذب محض دانسته و مطالبی به شرح زیرعنوان نمودند .

ابراهیم فتاحی مدیر بنیاد باران : اولا) بنیاد باران بعنوان شخصیت حقوقی مستقل هیچ ارتباطی با مسائل سیاسی اصلاح طلبان نداشته ولی اعضاء این بنیاد اگر قصد کار سیاسی دارند باید با عنوان بنیاد باران نباشد .ثانیا) بنیاد باران دبیر ندارد و کار های جاری توسط مدیر این بنیاد پیگیری می شود . ثالثا)خبر درج شده و نقل قول از تماس تلفنی  کذب محض است و اینجانب هیچگونه اطلاعی از جلسه و تر کیب شرکت کنندگان نداشته ام و چند روز است که در مسافرت هستم .رابعا) از دوستان اصلاح طلب انتظار دارم حرکتی که نشان از تفرقه افکنی باشد انجام ندهند .

پیر صاحب عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه ) ضمن تکذیب مطالب سایت توسعه عنوان نمود : تعدادی از دوستان اصلاح طلب قصد ملاقات با مقامات استانداری را داشتند . این دوستان چون هیچ برنامه ای برای این کار نداشتند بنده ضمن  تذکر این بی برنامگی از همراهی عذر خواهی نموده و برخی دیگر نیز با بنده هم نظر بودند . این برنامه هیچ ارتباطی با بنیاد باران نداشته و هیچکس در این ارتباط با ما تماس نداشته بود . تنها دلیل همراهی نکردن بنده و دیگران بی برنامگی دوستان برای این دیدار بوده است .

آقای صمدی از جبهه اصلاح طلبان :  تعدادی از اصلاح طلبان قصد تبریک به برخی مقامات استانداری را داشتند .جلسه خاصی نبوده است که از قبل احتیاج به هما هنگی داشته باشد . دوستانی که به استانداری نیامدند ادعا کردند چو ن هما هنگ کننده خانم دکتر گیتی آزادی بوده و خود ایشان تشریف نیا ورده اند آنها هم از همراهی خود داری کردند . در مجموع اگر همگی به همراه هم بودیم نشان وحدت بود . حرکت افرادی که همراهی نکردند زیبنده و زیبا نبود .

خبر درج شده در سایت توسعه :

حرکت تفرقه اندازانه بنیاد بارانی ها در حاشیه نشست امروز جمعی از اصلاح طلبان در استانداری

جمعی از اصلاح طلبان کرمانشاه طبق هماهنگی قبلی تصمیم می گیرند بعدازظهر روز سه شنبه به دیدار تعدادی از مقامات استانداری بروند که تعدادی از اعضاء و نزدیکان بنیاد باران نیز در بین آنها وجود دارند. در آستانه ورود به جلسه استانداری دبیر بنیاد باران کرمانشاه طی تماس تلفنی آقایان ( پیرصاحب. حقانی . محسنی نسب (پسر) بسامی و ربانی )را از همراهی سایر اصلاح طلبان منع کرده و آنان نیز بر می گردند.


این حرکات تفرقه افکنانه دبیر بنیاد باران کرمانشاه که اخیرا اقدام به تشکیل شورایی جعلی بنام شورای هماهنگی اصلاح طلبان !! استان کرمانشاه نموده در حالی صورت می گیرد که وی بارها دبیرکل حزب توسعه کرمانشاه را به تفرقه افکنی دربین اصلاح طلبان متهم کرده است!


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی