خبر مرصاد نیوز در خصوص نشست شورای هماهنگی اصولگرایان تکذیب شد.

(((خبر مرصاد نیوز تکذیب شد ))). سایت خبری مرصاد نیوز که بعنوان پایگاه اطلاع رسانی اصولگرایان معروف شده است در سایت خود خبر نشست اصولگرایان را درج کردند .حیات غرب با تماسی که با جهره های اصولگرایان استان کرمانشاه داشته اند این خبر را کذب محض دانسته و عنوان نموده اند اصولگرایان کرمانشاه اگر نشستی داشته باشند از طریق جراید و مطبوعات اطلاع رسانی می شود . متاسفانه شخصی که سابقه یک دور نمایندگی استان کرمانشاه دارند خود را محور اصولگرایی در استان کرمانشاه معرفی کرده اند و قصد ایشان تنها  کاندیدا شدن برای نمایندگی مجلس آینده است . ایشان بهتر است از موقعیت اصولگرایی کرمانشاه  برای خود لباس ندوزند . بیشترین ضربه را ایشان  به جریان اصولگرایی استان کرمانشاه وارد کرده اند .
امید واریم دوستان عزیز و محترم سایت مرصاد نیوز نسبت به درج اخبار امانت داری را رعایت فرمایند و بنام اصولگرایی سخن گوی شخص خاصی  نباشند . آقای نماینده سابق نماینده  تمام اصولگرایان استان کرمانشاه نیستند . اصولگرایان استان کرمانشاه تعریف خود را دارد و در شخص ایشان خلاصه نمی شود .
 
 خبر مرصاد نیوز به شرح زیر است
 

مرصادنیوز:  نشست شورای هماهنگی اصولگرایان کرمانشاه در آستانه آغاز سال جدید و با حضورشخصیت های برجسته اصولگرایی استان کرمانشاه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار مرصاد، نشست شورای هماهنگی اصولگرایان استان کرمانشاه با حضور شخصیت های برجسته جریان اصولگرا در استان کرمانشاه با محوریت بررسی برنامه های سال جدید برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه اعضای مختلف کمیته های سیاسی، فرهنگی، رسانه ای، اقشار و… با ارائه گزارشی از فعالیت های شش ماه دوم سال به تشریح برنامه های در دستور کار برای شش ماهه نخست سال ۹۳ پرداختند.

همچنین اعضای تیم ملاقات کننده با برخی از سیاسیون و مسئولان کشوری که در ماه های گذشته چند دیدار مختلف را با مقامات دولت یازدهم، مجلس و احزاب اصولگرا داشته اند، گزارش مفصلی از دستاوردهای این دیدارها را ارائه کردند.

تعدادی از کارشناسان اقتصادی و سیاسی استان نیز در این نشست با ارائه تحلیلهایی از آخرین اوضاع سیاسی و اقتصادی جهان، ایران و کرمانشاه در این زمینه به سخنرانی پرداختند.

شورای هماهنگی اصولگرایان استان کرمانشاه به زودی در باره آنچه که تحولات استان کرمانشاه در سال ۹۲  و بیان برنامه های این شورا در سال ۹۳ عنوان شده، نشست خبری برگزار خواهد کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی