صمدی: نقطه نظرات شورای هماهنگی اصلاح طلبان کرمانشاه تنها از کانال سخنگو مجاز و معتبر است .

صمدی سخنگوی شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه با تماسی که با حیات غرب داشتند عنوان نمودند: متاسفانه اخیرا مشاهده شده است برخی افراد و احزاب در محافل و سایتهای خبری استان به نام شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه مطالبی را مطرح نموده اند که این مطالب نظرات شخصی بوده و ادامه این کار بنام جبهه اصلاحات استان کرمانشاه برای این جبهه زیان بار خواهد بود . لذا شورای هماهنگی  اصلاحات کرمانشاه که متشکل از دبیران احزاب کارگزاران سازندگی - مردم سالاری - حزب توسعه کرمانشاه - اعتمادملی- خانه کارگر- خانه کشاورز- مجمع اسلامی کارمندان - کانون همبستگی فرهنگیان - کانون کاج - حزب اسلامی ایران زمین - جامع دانشجویان و دانش آموختگان - حزب اسلامی می باشد . به منظور هماهنگی و اتخاذ تصمیم واحد به نام این شورا تشکیل جلسه داده و مصوب کردند به منظور حفظ مواضع مشترک اصلاح طلبان کرمانشاه ، کلیه مواضع و تصمیمات و برنامه ها، تنها از طریق سخنگوی شورا مطرح و منعکس شود . لذا هرگونه اظهار نظر  و انعکاس آن در جراید و محافل و سایتهای خبری به نام شورای هماهنگی اصلاح طلبان وجاهت نداشته و اتخاذ مواضع در هر زمینه ای بدون تصمیم گیری ، تنها نظر شخصی افراد بوده و هیچگونه ارتباطی به شورای هما هنگی اصلاح طلبان ندارد. بدیهی است در صورت  مشاهده هرگونه تک روی به نام این تشکل موضوع به اطلاع عموم رسانده می شود .

حیات غرب - لازم به ذکر است  در کنار این تشکل ،تعداد کثیری از اصلاح طلبان کرمانشاه در قالب شخصیت های حقیقی در 22 بهمن در سالن وحدت کرمانشاه پایه گذار تشکلی به نام ( شورای هماهنگی اصلاح طلبان کرمانشاه ) شدند و با انتخابات 15 نفر  از بین خود ، شورای مرکزی این تشکل را انتخاب نمودند . اختلاف از همان روز بر سر نام این تشکل بوجود آمد برخی از افراد در گروه اول (طرح قدیم ) این تشکل را غیر قانونی دانستند و اصرا داشتند که نام این تشکل باید تغییر کند .صدای این اختلاف به سایتها نیز کشیده شد . حیات غرب در موضعی بی طرفانه و به منظور اطلاع رسانی و  روشنگری نسبت به انعکاس نظرات هر دو گروه اقدام نمود . برای کسانی که مایلند در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب نمایند سوابق در بخش سیاسی (وب لاگ حیات غرب) موجود است . لذا این پایگاه اطلاع رسانی تا رفع مشکل  ، شورای هماهنگی اصلاح طلبان از نوع حزبی را (شورای هماهنگی طرح قدیم ) و تشکل جدید را که شورای مرکزی آن 15 نفر از افراد حقیقی هستند (شورای هماهنگی طرح جدید) می نامد . هر دو گروه ارزشمند و از سرمایه های استان بوده  و هر دو سکه ای رایج در بازار دارند.

میدواریم مردم برای ارتقاء و پیشرفت استان شاهد دوستی و محبت و همکاری بین تمام گروه های اصلاح طلب و اصولگرا باشند . اختلاف این عزیزان که بزرگانی محترم و ارزشمند دارند آنچنان نیست که نتوانند در کنا هم کار و تلاش کنند .

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی