فعالیت ستاد دکتر روحانی در کرمانشاه توسط دکتر صحرایی ریاست ستاد تشریح شد


حیات غرب - بعد از اعلام رسمی کاندیداهای ریاست جمهوری ستاد دکتر روحانی از دور روز پیش فعالیت رسمی خود را در کرمانشاه آغاز کرد .

ستاد مرکزی دکتر روحانی واقع در 22 بهمن خیابان آل آقا نبش رستوران طبرستان است. ریاست این ستاد بر عهده ی دکتر صحرایی از اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه بوده و شورای راهبردی این ستاد متشکل از دبیران احزاب و افراد حقیقی اصلاح طلب می باشد .

روز یکشنبه سوم اردیبهشت 96 ریاست ستاد دکتر روحانی، برای آشنایی مردم با چارت سازمانی و فعالیت این ستاد نشست خبری داشت . در این نشست خبری ضمن تشریح فعالیت ستاد تاکید شد اخبارستاد تنها از طریق سایت ستاد منتشر میشود و فعلا سخنگویی ستاد را خود ایشان انجام خواهند داد.


ضمن تشکر از برگزاری این نشست خبری لطفا بفرمایید تر کیب اعضای ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه به چه شکل است ؟

در این ستاد همه همدل و هم رای برای فعالیتی واحد قدم بر می دارند ولی برای اینکه کار ها به صورت سیستمی و بدون نقص پیش رود تقسیم کاری صورت گرفته است . در راس این مجموعه رئیس ستاد قرار گرفته است و یک شورای راهبردی متشکل از صاحب نظران استان و افراد ذی نفوذی که هم بین مردم محبوبیت دارند و هم می توانند آرای مردم را بسوی دکتر روحانی هدایت کنند تشکیل شده است .

در این ستاد شورای اجرایی و معاون حقوقی – معاون تبلیغات – معاون پشتیبانی – معاون امور شهرستانها تشکیل شده است . همچنین ستاد جوانان و دانشجویان و ستاد بانوان تشکیل شده است . این دو ستاد در کرمانشاه و شهرستانها بصورت  مستقل ولی زیر نظر ستاد مرکزی در کرمانشاه فعالیت خود را دنبال خواهند کرد .

در هر شهرستان یک ستاد خواهیم داشت .در شهر کرمانشاه منطقه بندی شده است و در هر منطقه 4 ستاد خواهیم داشت .

بودجه فعالیتهای ستاد چگونه تا مین می شود ؟

هزینه های ستاد از کمکهای مردمی تامین می شود و خوشبختانه تا کنون استقبال خوبی از این موضوع شده و مبلغ قابل توجهی گرد آوری شده است . این فعالیت مردمی مورد استقبال خوب مردم قرار گرفته است.

علاوه بر ستاد هایی که ذکر فرمودید آیا ستاد دیگر در راستای تبلیغات برای آقای روحانی وجود دارد ؟

بله . ستاد اصلاح طلبان – ستاد حزب اعتدال و توسعه و ستاد مردمی در این راستا شکل گرفته اند . ما حتی برای آن دسته از برادران اصول گرا که تمایل به آقای روحانی دارند قصد داریم ستاد اصولگرایان را نیز راه اندازی کنیم .

آیا تا کنون احکامی برای اعضای ستاد صادر شده است ؟

خوشبختانه اصلاح طلبان بدنبال در یافت حکم نیستند. کما اینکه بدون سمت تا کنون کار ها را به خوبی و درستی به پیش برده اند . برای خود بنده همین دو روز پیش حکم ریاست ستاد دکتر روحانی صادر شد  . ولی تا کنون برای کسی برای سمتهای عنوان شده حکم صادر نشده است. البته چون نمایندگان ما در شهرستان با فرمانداران و بخشداران سروکار دارند حکم این عزیزان را صاده کردیم .

همچنین حزب اعتدال و توسعه احکامی را برای افراد خود صادر نموده و ما خوشحال خواهیم شد که بیش از پیش کار ها را بصورت هما هنگ شده به پیش ببریم .

با توجه به اینکه انتخابات شورای شهر برگزار می شود آیا شما لیستی برای اعضای شورای شهر منتشر می نمایید ؟

ستاد دکتر روحانی در سراسر کشور وارد موضوع انتخابات شورای شهر نخواهد شد . ولی شورای اصلاح طلبان یا حزب اعتدال و توسعه ممکن است لیست تهیه کند که ارتباطی با ستاد دکتر روحانی ندارد

پیش بینی شما از آرای دکتر روحانی در استان چگونه است ؟

در این چند روز استقبال خوبی را از سوی مردم - هنرمندان – ورزشکاران و جوانان شاهد بوده ایم کما اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخابات ریاست جمهوری در ایران دو دوره ای است . لذا پیش بینی ما رای آوری بالا و استقبال خوب مردم است .

روز گذشته خبری مبنی بر نشست خبری شما منتشرشد . بعد از دو ساعت تکذیبه ای در اختیار رسانه ها قرار گرفت شاید عدم حضور تمام رسانه های استان در این نشست خبری همین موضوع باشد در این خصوص میشود توضیح بفرمایید ؟

در ابتدای هر کاری همیشه از این اتفاقات ممکن است پیش بیاید . این موضوع ناشی از عدم هماهنگی بین دو بخش یا معاونت بود . منبعد خبر های ستاد از طریق سایت ستاد منتشر میشود و فقط این کانال معتبر خواهد بود . فعلا بنده سخنگوی ستاد بوده و خبر ها را به اطلاع رسانه ها می رسانم .

خارج از فضای رایج ستاد مردم توان خوبی برای کمک به ستاد دارند . برای جذب این نیروها ی بالقوه در جامعه چه فکری شده است ؟

برنامه های تبلیغاتی و همایش و سخنرانیهای مختلفی را دنبال خواهیم کرد که مورد پسند مردم قرار خواهد گرفته و مسیر جذب توانایی مردم مشخص میشود . در فضای مجازی در حال تولید محتوا هستیم . هنر مندان و نویسندگان در زمینه جذب مردم فعالیت خوبی دارند . آمار جذب خوشبختانه روزانه بصورت چشمگیری در حال رشد است .

آیا به فکر استفاده از استعدادهای کاندیداهای شورای شهر در راستای تقویت رای آوری دکتر روحانی هستید ؟

تعدادی از کاندیداها از ما برای شرکت در همایشها ی خود دعوت کرده اند . البته اگر حضور یابیم فقط در جهت رای آوری آقای روحانی خواهد بود .

 عملکرد دولت را در چهار سال گذشته چگونه ارزیابی می کند ؟

ماهم مثل اقشار مردم نسبت به عملکرد دولت نقد داریم .مردم مطالباتی در 4 گذشته داشته اند و قولهایی به مردم داده اند که متاسفانه نتیجه ی مطلوبی در بر نداشته است . اما نباید فراموش کرد این گرفتاریها  مربوط به مشکلات  8 سال قبل از آن بود است . دولت خدمات خوبی داشته است . ما باید بتوانیم این خدمات را به زبان مردم توضیح دهیم .نمونه آن گاز رسانی به روستا ها است که در هیچ دولتی مثل دولت آقای روحانی این خدمات چشمگیر نبوده و به این حجم روستاها گاز رسانی نشده است . مثلا برای سیستان و بلوچستان گاز رسانی یک آرزوی دیرینه بوده است . که این اتفاقات خوب رخ داده .طرح سلامت در بیمارستانها یکی از نکات مثبت است کسی باور ندارد با مبلغ بسیار نا چیزی عمل جراحی سنگینی برای قشر کم در آمد انجام شود. این کار در جهت محرومیت زدایی است .فضای امنیتی در دانشگاه ها برداشته شد . تشکلهای مختلف مجوز فعالیت یافتند . فضای فرهنگی باز شده است و تعبیر اهالی فرهنگ  این است که این فضا تداوم یابد. متاسفانه در خصوص خدمات دولت سیاه نمایی می شود . مهمتر سیاست خارجی و برجام است . سایه ی جنگ از سر مملکت برداشته شد تبادل اقتصادی و بانکی فراهم شد . اجماع اروپا و امریکا بر علیه ما برداشته و ارتباط ما با دنیا بهتر شده است .

من وظیفه خود میدانم و قول دادم به مطالبات مردم استان توجه و کمبود ها را به مرکز منتقل کنیم . مشکلات متعددی در استان داریم  . تعویض استاندار نیز ضربه به استان زده است . ما خواهان ثبات مدیریتی هستیم .

حوزه تاثیر گذاری اعضای ستاد تا 29 اردیبهشت است یا در حوزه اجرایی بعد از انتخابات نیز تاثیر گذار خوادهد بود؟

بنده معلم هستم و بعد از 29 اردیبهشت بدون هیچ چشم داشتی به دانشگاه خواهم رفت. ولی به این معنی نیست به دنبال رفع مشکلات استان نباشم . سعی خواهیم کرد این ترکیب را برای تاثیر گذاری برای بهبود اوضاع مردم حفظ کنیم . تا با خرد جمعی هر عملی که به سود جامعه باشد دنبال کنیم .

معدل عملکرد مسئولین استان را چگونه می بینید ؟

ما در صدد هستیم آمار مستند را استخراج و اطلاع رسانی کنیم . ولی موقعیت ما در استان متفاوت است آثار جنگ و متغیر های دیگر باعث شده متاسفانه عملکرد مثبتی نداشته باشیم و این تنها به مسئولین ارتباط ندارد مردم هم در این راستا شریک هستند . به لحاظ فرهنگی استان بافت همگنی ندارد. تمام مشکلاتی که می بینیم متوجه مسئولین نیست . ما از پتانسیل موجود خود به درستی استفاده نمی کنیم . امید که در سایه ی وحدت و همگرایی و هم افزایی بتوانیم مشکلات استان را حل کنیم . 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی