مدیریت کشور به کجا می رود؟نامه اعتراضی لطیف سفری به رئیس جمهور در خصوص استان کرمانشاه

جناب دکتر روحانی رئیس جمهور محترم

با سلام احترام ؛ شعارها و وعده های انتخاباتی شما که مفهوم تامین حقوق شهروندی و برقراری عدالت اجتماعی را با تشکیل دولت دوازدهم در متن خود داشتند، انگیزه ای شد برای شخصیتهای وفادار به ارزشهای انقلاب که همواره دغدغه رشد و توسعه و تعالی کشور را دارند. از اینرو با همت شخصیتها و جریانات اصلاح طلب اصیل و اصولگرای معتدل که پایگاه اجتماعی آبرومندانه در بین توده های مردم دارند بازهم مدیریت کشور به عهده دولتی افتاد که جنابعالی در راس آن قرار دارید.

ظاهراًملاحظه می شود که از فردای انتخابات با نفوذ افرادی از اصلاح طلبان بدلی خط مشی دولت تغییر یافته و خوف آن می رود تصمیمات دولت در مسیر ناصواب قرار گیرد و به سمت حذف و نادیده گرفتن شخصیتهای توانمند مردمی که با پایگاه اجتماعی وسیع خود از آبرو و اعتبارشان مایه گذاشتند و در مبازرات انتخاباتی توانستند اکثریت آراء مردم جامعه را بنام شما رقم بزنند  پیش می رود ، اگر این روند ادامه یابد دیگر نه تدبیری برای شایسته گزینی و مردم سالاری در کار است و نه امیدی به تحقق شعارها و وعده های رفع تبعیض و تامین مطالبات قانونی مردم. آنوقت شما که خود را وکیل مدافع مردم میدانید چگونه این تبعیض را توجیه میکنید؟

بعنوان نمونه در استان کرمانشاه که با همت و حمایت هزارها نفر شخصیتهای معتبر متشکل از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی ، اساتید دانشگاهها ، جامعه پزشکان ، فرهنگیان ، مهندسین و اصناف و همچنین بزرگان ایلات و طوایف از اقوام و آئینهای مختلف که در برنامه های تبلیغاتی تاثیرگذار از آبرو و اعتبار خود مایه گذاشتندو رای 70 % شما را رقم زدند.

مردم انتظار داشتند به مطالبات قانونی آنها که بخشهایی از آن توسط مسئولین ستاد استان ، به اطلاع جنابعالی و معاون اولتان و به تفصیل به استحضار رئیس ستاد انتخاباتتان رسیده است توجه خاص شود و با عنایت به مطالبات قانونی مردم قدر بزرگان مورد اعتماد آنها که با نفوذ خود زمینه ساز خلق این پیروزی بوده اند دانسته شود ، اما ملاحظه می شود که رئیس محترم ستاد انتخاباتتان آقای شریعتمداری لوح تقدیر انتخاباتی را به کسی میدهد که حتی از قرار گرفتن امضایش پای اعلامیه ی حمایت از انتخاب جنابعالی واهمه دارد!

و یا معاون اول محترمتان که با شنیدن آمار بیکاری کرمانشاه ادعا می کند لرزه بر اندامش افتاده است در همایش تقدیر از ستاد انتخاباتی نمایندگان ادوار از کسانی تقدیر می نماید که بعضاً در ایام انتخابات روی آمدن در بین مردم کرمانشاه برای تبلیغات انتخاباتی را نداشتند. راستی  اگر روند  انتصاب مدیران منطقه ای و استانی هم به همین روال ادامه یابد و برنامه مدون و مدیران مجرب و توانمند برای حل مشکل بیکاری و توسعه نیافتگی در کار نباشد باز هم شایسته سالاری و ملاک رای مردم برای تامین حق مطالباتشان محقق می شود؟

آقای رئیس جمهور از عمده ترین عوامل عقب افتادگی و فقر و بیکاری مردم مقاوم و ایثارگر کرمانشاه که قبل از جنگ تحمیلی جزء استانهای مرفه و برخوردار با روحیه ی سخاوتمند بودند ، انتصاب مدیران مینی بوسی غیر بومی و بیگانه با فرهنگ و جغرافیا و مسائل اجتماعی مردم بود که هنری هم از مردم داری و تجربه و حفظ منافع ملی و یا توجه به حل مشکلات اساسی مردم نداشتند که در نتیجه امروز الگوی فقر و توسعه نیافتگی و بیکاری شده است.

آیا تکرار این روند ظلم فاحش به مردم شرافتمند این منطقه نیست که هزارها شخصیت شایسته دلسوز کارامد دارند ولی بعلت بی کسی در ارکان قدرت و بی توجهی مدیران ستادی وابسته به گروهها و جریانهای سیاسی از خدمات آنها محروم هستند؟؟                      ارادتمند لطیف صفری

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی