داوطلبان برای ورود به مجلس وعده‌های خلاف به مردم ندهند

حیات غرب به نقل از ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بابیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ۲ وظیفه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین را دارند، گفت: برای ورود به مجلس نباید وعده‌های خلاف واقع به مردم داد.

 آیت الله مصطفی علما روز شنبه در دیدار با اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در دفتر امام جمعه کرمانشاه باتاکید بر اینکه باید به گونه‌ای رفتار کنیم که حتی معاندان نظام هم متأثر از اخلاق و رفتار ما باشند، افزود: دیگران انقلاب اسلامی را با رفتار و عملکرد ما می‌سنجند.

وی در ادامه با بیان اینکه نیروهای مؤمن و انقلابی باید با رفتار و کردارشان زینت نظام باشند، فعالیت‌های انقلابی در چهارچوب نظام را مورد تاکید قرار داد و گفت: همه کسانی که در شکل‌گیری انقلاب زحمت کشیدند و گوش به فرمان امام راحل انقلاب را به ثمر رساندند بر گردن همه ما حق دارند، پس باید در مسیر انقلاب قدردان زحمات و تلاش‌های این بزرگان باشیم.

وی اظهار داشت: همه بزرگانی که برای کلمه اسلام تلاش کردند و در نهایت برخی از آنان به شهادت رسیدند، بزرگانی همچون شهید مدرس، آیت الله کاشانی، شیخ فضل الله نوری، فدائیان اسلام و سایر بزرگان که از تمام اینها کامل‌تر و جامع‌تر حضرت امام (راحل) بودند که تلاش‌ها و مدیریت‌های او منجر به شکل‌گیری عظیم ترین انقلاب مکتبی در جهان شد.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر ضرورت توجه به سخنان امام و مقام معظم رهبری تاکید کرد: باید سخنان امام و مقام معظم رهبری را چندین بار گوش دهیم و به زوایای پنهان و آشکار این سخنان توجه کنیم، زیرا این گونه سخنان گره گشای برنامه‌های ماست.

دوم اسفند ماه امسال زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد. ایرنا

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی