رئیس ستاد انتخابات استان در بازدید از قصرشیرین: انتخابات ضامن دوام نظام و تمامیت ارضی کشور است/ مشارکت حداکثری غیرت پیشکسوتان انقلاب را می طلبد

حسین خوش اقبال در این جلسه انتخابات را ضامن دوام نظام و تمامیت ارضی کشور دانست و گفت: از این رو باید با تمام توان در راستای برگزاری باشکوه آن تلاش کرد.

وی  تصریح کرد:سرمایه نظام جمهوری اسلامی ما مردم هستند و هر قدر در حفظ این سرمایه تلاش شود اقتدار و مقبولیت نظام بیشتر می شود چون مردم صاحبان اصلی انقلابند و آن ها هستند که سرنوشت اداره کشور را تعیین می کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه اظهار داشت: مدیران و مسوولان باید تمام توان خود را جلب رضایتمندی مردم کنند و به عنوان نمایندگان دولت باید تلاش خود را برای رفع مشکلات و گرفتاری های آن ها به کار گیرند.

خوش اقبال رفتار صادقانه کارگزاران نظام و شفافیت در امور را منجر به جذب مردم دانست و گفت: نوع تعامل مدیران و خدمتگزاری و تصمیمات آن ها در حوزه های مرتبط با مردم عامل مهمی در دلگرمی و تشویق جامعه به حضور در پای صندوق های رای است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه  ادامه داد: انتخابات پرشور با حضور و پشتوانه افراد متنفذ، معتمد، بزرگان و پیشکسوتان، احزاب و جریان های سیاسی و فعالان اجتماعی و دانشگاهیان و همه آحاد جامعه شکل می گیرد.

وی مشارکت حداکثری را نیازمند غیرت تمام دوستداران انقلاب اسلامی دانست تا با فعالیت خود زمینه مشارکت بانشاط و گسترده مردم را فراهم کنند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی