آقای حسینی کیا ، جانم به قربانت ولی حالا چرا؟/ مجلس محل باج خواهی نماینده از استان کرمانشاه نیست

حیات غرب - از ابتدای حضور آقای حسینی کیا نماینده شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی ، همواره سیگنالهایی به جامعه منتقل شده است که این نماینده به جای رسیدگی تمام و کمال به شرح وظایف نمایندگی  و همکاری با مسئولین استانی برای مطالبه گری از مر کز نشینان ، متاسفانه به دنبال پشتوانه سازی برای تثبیت موقعیت خود بوده و هست .

 این نماینده محترم خوب است که از نمایندگان استان کرمان ، یزد و اصفهان تلمذ می کرد که چگونه مطالبات کلان را برای استان خود پیگیری می کنند  و منافع استان خود را  فدای منافع شخصی نمی کنند .

حجت الاسلام حسینی کیا  نماینده سنقر و کلیایی در تاریخ 27 / 9 / 99 طی نامه ای از وزارت کشور خواهان حضور 4 نفر از نزدیکان و آشنایان به وزارت کشور و اشتغال در استانداری کرمانشاه می شوند  . این درخواست با مقررات قانونی وزارت کشور مغایرت داشته و تقاضا رد می شود . بعد از این اتفاق شاهد هستیم این نماینده  از طریق کمسیون امور داخلی و شوراها تقاضای تحقیق و تفحص از استانداری کرمانشاه را مطرح می کند .

از اینکه نظارت ، ارزیابی ، تحقیق و تفحص حق نمایندگان است و فی نفسه عملی پسندیده می باشد شکی نیست . هر چقدر سیستم نظارتی واقعی در کشور رشد پیدا کند ، سلامت نظام اداری و فعالیتهای اجرایی بیشتر تضمین خواهد شد . آقای نماینده جانم به قربانت ولی حالا چرا ؟

خوشبختانه در سایه هوش جامعه و مردم هر مظروفی را نمی توان در هر ظرفی جایی داد . تحقیق و تفحص و همچنین استیضاح وقتی ارزشمند می شود که ابزاری  برای باج خواهی شخصی نمایند گان نشود .

آیا اگر این چهار نفر برابر خواست جناب حسنی کیا به مطلوب خود می رسیدند باز هم این تحقیق و تفحص مطرح می شد ؟

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی