باید نواقص و کاستی‌های موجود در تعلیم و تربیت و انتقال ارزش‌های فرهنگی را بپذیریم

حیات غرب - محمد پورهاشمی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی استان در سرسرای استانداری کرمانشاه، افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی، انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها برای برچیدن نظام جمهوری اسلامی را بکار گرفتند اما با گذشت چهار دهه هیچ کاری نتوانستند انجام دهند.

وی اضافه کرد: دشمنان نه تنها علیه نظام ما نتوانستند کاری از پیش ببرند حتی در منطقه با وجود ایران اسلامی در این مدت هیچ دستاوردی نداشتند و در مقابل خط مقاومت اسلامی ناتوان بودند.

پورهاشمی به برنامه‌ریزی چندین ساله غرب برای تغییر باورها، فرهنگ و آموزش نسل آینده ایران، اشاره کرد و افزود: باید نواقص و کاستی‌های موجود در تعلیم و تربیت و انتقال ارزش‌های فرهنگی را بپذیریم و از آنها فرصتی برای احیای باورهای دینی استفاده کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه سخنانش با بیان اینکه دشمنان از رهاشدگی فضای مجازی و آموزش در چند سال اخیر در راه اندازی اغتشاشات استفاده کردند، گفت: باید بپذیریم که با غفلت از برخی حوزه‌ها از جمله در فضای مجازی و کاستی و نقص در سیستم آموزشی و فرهنگی، غربی‌ها در اغتشاشات اخیر توانستند کار را در دست بگیرند.

پورهاشمی افزود: در حوادث اخیر با نسل کم سن و سال و فاقد درآمدی روبرو هستیم که امواج مخرب بر ذهن‌اش سوار شده و این از رها شدگی فضای مجازی در کشور ما سرچشمه می گیرد.

وی در ادامه سخنانش همچنین تاکید کرد: دانشگاهیان و صاحب نظران در ریشه یابی حوادث اخیر نظرات خودشان را منطبق با واقعیت جامعه ارایه دهند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه همچنین با تاکید بر تحلیل و بررسی عمیق‌تر حوادث اخیر از سوی مجامع دانشگاهی و صاحب نظران، گفت: نظرات علمی و دانشگاهی باید در کنار برآوردها و نظرات عینی و واقعیات جامعه قرار بگیرد تا راهکارهای عملیاتی و موثر برای این موضوع ارائه شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی