معاون استاندار کرمانشاه: قصرشیرین می تواند زمینه ساز تحول مثبت در استان شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه قصرشیرین می تواند زمینه ساز تحول مثبت در استان شود، گفت: شهرستان مرزی قصرشیرین که در دوران جنگ تحمیلی تخریب شد جمهوری اسلامی ایران با احیای دوباره آن به این منطقه هویت بخشید و امروز یکی از شهرستان های راهبردی با استثنایی ترین مرزها است.

علی شعبانی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری قصرشیرین در محل فرمانداری این شهرستان، افزود: پویایی امروز قصرشیرین نتیجه ایثارگری ها و فداکاری های ایثارگران و شهدایی است برای دفاع از این آب و خاک از خود گذشتند.

وی اظهار کرد: قصرشیرین با داشتن موقعیت ویژه مرزها با ۲ بخش کردی و عربی عراق در فاصله کمتر از ۲۰ کیلومتر هم مرز است و این اتفاق مرهون تلاش تمامی دولت هایی است که تلاش کرده اند چون شهرستان مرزی قصرشیرین می تواند موجب تحول و نجات استان کرمانشاه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان کرمانشاه گفت: هنوز راه های نرفته زیادی وجود دارد تا قصرشیرین به جایگاه واقعی خود برسد و ما در ابتدای راهیم.

وی ادامه داد: هرکس در قصرشیرین خدمت می کند خادم الحسین (ع) است و علاوه بر مسوولیتی که دارد بزرگترین توفیق ماندگار برای تمامی کسانی که در این منطقه خدمت می کنند خادم الحسینی بودن آن ها است و این ارزشمند خواهد بود.

شعبانی اضافه کرد: فلسفه وجودی همه ما خدمت به مردم است چون رکن اساسی جمهوری اسلامی مردم هستند و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن هنوز مردم ما را نشناخته است چون مردم صاحبان اصلی نظام و بزرگترین پشتیبان و حامی نظام جمهوری اسلامی هستند که در تمامی عرصه های مختلف نظام مشارکت خوبی دارند و چند قدم از مسوولان جلوتر هستند.

وی گفت: ما باید تلاش کنیم با خدمت صادقانه رضایت مردم را که باعث خشنودی و رضایت خداوند است به دست بیاوریم.

وی در این جلسه از تلاش های «محمد حیدری» سرپرست سابق فرمانداری قصرشیرین در دوران خدمت در قصرشیرین و در اربعین سال گذشته قدردانی کرد و محمد نجفی را به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی کرد.

محمد حیدری سرپرست فرمانداری سابق شهرستان قصرشیرین از ۱۲ تیرماه سال ۱۴۰۱ در این سمت منصوب شده بود.

محمد نجفی در کارنامه کاری خود، فرمانداری پاوه، معاون سیاسی فرمانداری قصرشیرین، مدیرکل ستاد بحران استانداری کرمانشاه، مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و ریاست و عضویت در چندین دوره شورای نگهبان استان کرمانشاه را دارد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با ۲۷ هزار نفر جمعیت بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

فرمانداری قصرشیرین دارای ۲ معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی و سیاسی - اجتماعی است. / ایرنا

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی