امام جمعه کرمانشاه: آینده از آن ملت مظلوم فلسطین است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: به رغم تبلیغات گسترده و دروغین غرب، به فضل الهی آینده متعلق به ملت مظلوم فلسطین است.

حجت‌الاسلام و المسلمین غفوری در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه با محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه یادآور شد: این روزها بواسطه حوادث غزه جزو روزهای بسیار تلخ برای جهان بشریت است.

وی با بیان اینکه در 75 سال گذشته همواره ملت مظلوم فلسطین شاهد این جنایت ها بوده افزود: از همان سال 1948 کشتارها و جنایات زیادی توسط رژیم اسرائیل انجام شده،  اما اتفاقی که این دفعه افتاد بسیار حائز اهمیت است و آن شکست اسرائیل از فلسطین است که به عنوان واقعه ای افتخار آمیز در تاریخ ملت فلسطین ثبت خواهد شد.

  غفوری اظهار کرد: آنچه از بمباران های بسیار گسترده صهیونیست ها می بینیم، نشانه ضعف اسرائیل است، زیرا دشمن در عرصه نظامی در مقابل رزمندگان فلسطینی ناتوان است، بنابراین روی به بمباران های گسترده آورده است.

امام جمعه کرمانشاه گفت: هیچ کار دیگری از دست اسرائیل ساخته نیست و شاهد بی آبرویی و بی اعتباری اسرائیل و اربابش هستیم.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون میدان دست مبارزان فلسطینی است، افزود: رژیم پلید صهیونیستی با جنایات وحشتناک خود باعث بیداری کل بشریت شد و 70 سال تبلیغات دروغین آن ها را آشکار کرد و ماهیت رژیم اسرائیل را برملا ساخت و مظلومینت مردم فلسطین را برای تمام دنیا روشن نمود.

غفوری گفت: به فضل الهی و یاری خدا برتری نظامی در غزه دست مبارزان فلسطینی است و منشأ نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهد شد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه به ۲۴ آبان روز کتاب و کتاخوانی اشاره کرد و گفت: متأسفانه وضعیت کتاب خوانی و میزان مطالعه در کشور ما جای نگرانی دارد، در حالیکه مطالعه کتاب موجب آرامش جان می شود. از جوانان و نوجوانان عزیز می خواهم کتاب های داستانی که در زمینه زندگی شهیدان وجود دارد را مطاله کنند.  

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه به ۲۲ آبان سالروز اولین تحریم آمریکا در سال 1358 بر علیه ملت ایران هم اشاره کرد و گفت: آمریکا در همه زمینه ها از هیچ دشمنی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده و اگر کاری را انجام نداده مطمئن باشید نتوانسته، اما همگان دیدیم به فضل الهی تمامی آن تحریم ها با اراده ملت و رادمردی شهدا به فرصت تبدیل شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی