آیا عدالت تبلیغاتی در صدا و سیمای کرمانشاه برای عبدالرضا مصری رعایت می شود ؟

 

حیات غرب - در این ایام انتخابات شاهد حضور پر رنگ  آقای عبدالرضا مصری و محمد رشیدی در شبکه خبر کرمانشاه هستیم . تا بخش خبر صدا و سیمای کرمانشاه به هر بهانه ای یادآور شود که نمایندگانی به این نام داشته ایم وبابت خدمات شایان توجه آنها باید سپاسگزار باشیم . 

 این دو نماینده محترمِ طرفدار محمد باقر قالیباف ، با لطف کریمانه و مساعدت معاونت خبر صدا و سیما ، سهم ویژه ای در بخش خبر پیدا کرده اند . و در مورد پروژه های عمرانی و یا دیگر فعالیتها  که هیچگونه نقشی در آن نداشته اند به گونه ای ظاهر می شوند و توضیح می دهند که اگر شخصی آنها را نشناسد  فکر می کند پیمانکار آن پروژه هستند .

 وقتی در مورد تبلیغات زودهنگام و عدالت تبلیغاتی صحبت می شود و مدیران ، 6 ماه قبل از انتخابات مجبور به استعفا می شوند ، به این منظور است که شائبه ی سوء استفاده از بین برود . چرا نباید همین راهکار ، حداقل در تبلیغات برای نمایندگان اعمال شود .

  فراموش نکرده ایم  دستور العمل معاونت سیاسی وزارت کشور برای جلوگیری ازهمین سوء استفاده نمایندگان بود . ولی چون نمایندگان قدرت داشتند ، هم آن دستور العمل خنثی و هم معاون وزیر برکنار شد تا منبعد بداند در حریم خواص دخالت نکند .

 ای کاش آقای صحرایی استاندار کرمانشاه که مدافع سرسخت آقایان مصری و رشیدی است و حضور خود را به شکلی مدیون این دو بزرگوار می داند . حداقل تا زمان انتخابات و برای امید بخشی و تشویق مردم برای حضور در پای صندوقهای رای ، آنقدر بصورت مستقیم و غیر مستقیم مسیر تبلیغات برای این دو نماینده را فراهم نکند و شائبه مهندسی انتخابات برای این دونماینده را از بین ببرد .

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی