تردد بیش از ۳۵۷ هزار مسافر از مرزهای رسمی کرمانشاه

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه گفت: یک میلیون و ۳۵۷ هزار و ۵۱۰ مسافر امسال از مرزهای خسروی، پرویزخان و شوشمی تردد داشته‌اند و تشریفات گمرکی کالاهای همراه آنان توسط کارکنان گمرکات این مرزها انجام شده است.

«علی‌اصغر عباس‌زاده»همچنین از انجام تشریفات گمرکی کالاهای همراه این تعداد مسافر ورودی و خروجی از گمرکات استان خبر داد و افزود: از این میزان مسافر، ۶۵۰ هزارو ۱۸۰ نفر آن، مسافران ورودی به کشور است که از طریق گمرکات مرزی پرویزخان، خسروی و شوشمی وارد کشور شده‌اند.

وی با بیان اینکه این تعداد مسافران ورودی به کشور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳۷ درصدی داشته است، سهم مسافران خروجی از گمرکات مرزی پرویزخان، خسروی و شوشمی در این مدت را ۷۰۷ هزار و ۳۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد مسافر خروجی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲۸ درصد افزایش داشته است.

رشد ۷۲ درصدی کشفیات قاچاق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه در ادامه از رشد ۷۲ درصدی تعداد پرونده های کشفیات قاچاق در گمرکات استان کرمانشاه در سال جاری خبر داد و گفت: امسال تعداد ۹۳ فقره پرونده قاچاق در گمرکات استان به ارزش ۸۲۰ میلیارد و ۵۴۵ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۸۸ ریال تشکیل شده است و تعداد ۸۸ متهم نیز در این راستا به مراجع ذیصلاح معرفی شده اند.

عباس‌زاده افزود: این میزان کالای مکشوفه توسط گمرکات استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از لحاظ تعداد پرونده رشد ۷۲ درصدی داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیر کل گمرک کرمانشاه عمده کالاهای قاچاق در این مدت را گاز ال پی جی، قیر، نفتگاز،ایزوگام، بنزین، ران مرغ منجمد،بنزین، پیچ و مهره و کود شیمیایی عنوان کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی