معاون سیاسی وزیر کشور: تکلیف مدیران خدمت به مردم است

معاون سیاسی وزیر کشور، تکلیف مدیران را خدمت به مردم دانست و با تاکید بر برگزاری انتخابات منظم، منسجم و چهارچوب قانون گفت: خوشبختانه در استان کرمانشاه اقدامات خیلی خوبی برای برگزاری شایسته انتخابات آتی صورت گرفته است.

 دکتر شاهچراغی معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور  در نشست شورای اداری استان که به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد؛ عنوان کرد: خوشبختانه استان کرمانشاه از نعمت مدیران شایسته بهره مند است و اتفاقات خوبی در این استان رقم خورده است و این جلوه های خدمت به مردم باید به شکل پررنگ تری تداوم یابد.

معاون سیاسی وزارت کشور ادامه داد: مردم همیشه پرشور و با انگیزه در انتخابات های مختلف حاضر بوده اند و ما باید عرصه را برای این حضور باشکوه فراهم کنیم.

وی یادآور شد: همه مقدمات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور و رقابتی فراهم است.

دکتر شاهچراغی گفت: انتخابات یک موضوع ملی است و دارای آثار و برکات ملی و فراملی فراوانی در حوزه های مختلف است و به اقتدار نظام کمک می کند.

وی بر برگزاری انتخابات منظم، منسجم و جهارچوب قانون تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در استان کرمانشاه کارهای خیلی خوبی برای برگزاری شایسته انتخابات آتی صورت گرفته است.

معاون سیاسی وزارت کشور یادآور شد: مروم ایران با ایمان، غیرت و صلابت در مقابل دنیای غرب ایستاده اند و هرگز در برابر دشمن سر تسلیم فرود نمی آورند.

وی گفت: در آخرین نظرسنجی که شده ۸۰ درصد مردم کرمانشاه با وجود همه مشکلات نسبت به آینده امیدوار هستند و این نشانگر این است که مردم صبور و مقاومی داریم که لازم است این امیدواری با کار و تلاش جهادی، صادقانه و شبانه روزی مدیران حفظ و بیشتر شود.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی