استاندار کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل حراست استانداری؛ باید همواره در مقابل توطئه های بیگانگان هوشیار باشیم

حیات غرب - محمد طیب صحرایی  در آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید حراست استانداری که با حضور معاونین استانداری، مسئولین حراست کل استان و مدیران ستادی استانداری، برگزار شد طی سخنانی با اشاره به توطئه های گسترده دشمنان انقلاب اسلامی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: بواسطه اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر حکومتی پویا، روبه رشد و بالنده است، در معرض انواع و اقسام توطئه های دشمنان قرار دارد.

وی تصریح کرد: برای اینکه انقلاب اسلامی به حرکت روبه رشد خود ادامه دهد باید قادر به شناسایی توطئه ها و دسیسه های دشمنان باشد از این رو باید همواره هوشیار باشیم و به خاطر دشمنیِ دشمنان، این هوشیاری پایانی ندارد.

وی وظایف حراست ها و مجموعه های حفاظتی را سنگین و همراه با هوشیاری کامل عنوان کرد و گفت: دیده بانی از آنچه که داریم و باید در مقابل تهدیدات مصون بماند، وظیفه همگانی است و حراست ها همواره باید نسبت به شناسایی نقاط قوت، نقاط ضعف و فرصت ها و تهدیدات اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه حراست استانداری به مانند چتری برای مجموعه دیگر حراست های استان است، ادامه داد: همانطوری که معاونت ها و دفاتر مختلف استانداری هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی را بر عهده دارند حراست استانداری نیز هماهنگ کننده و مانند چتری برای دیگر مجموعه های حراست استان است.

وی بیان داشت: آنچه که می ماند اخلاص است بنابراین باید تلاش کنیم که کارها همراه با اخلاص و تزکیه نفس باشد.

استاندار کرمانشاه در این مراسم با تقدیر از زحمات وحید حاجیان مدیرکل سابق حراست استانداری، رسول فتحی را به عنوان مدیرکل جدید حراست معرفی کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی