فرمانده انتظامی کرمانشاه: ۵۰۴ شهید مدافع امنیت کرمانشاه نشان دهنده عزم جدی فراجا در مقابله با جرم است

سردار مهدی حاجیان  در حاشیه برنامه بزرگداشت شهدای مدافع امنیت در جمع خبرنگاران افزود: شهید مقام والایی نزد پروردگار دارد و به همین مناسبت با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یادواره شهدای انتظامی بالاخص ۱۱ شهید شهرستان راسک و ۲ شهید جدید انتظامی در کرمانشاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مراسم در حسینیه مزار شهدای باغ فردوس برگزار شد، ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه تجلیل از مقام شامخ شهدا به خصوص شهدای مدافع امنیت و خانواده های آنان است؛ مجموعه انتظامی استان با توجه به نگاه انقلابی و روحیه شهادت طلبی آمادگی خود را برای دفاع از حقوق مردم اعلام می کند.

سردار حاجیان افزود: مصداق عملی این حرف شهادت ۷۳ تن از کادر نیروی انتظامی کشور در سال ۱۴۰۲ است؛ پلیس خود را مدافع امنیت، جان، مال و ناموس مردم می داند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان پس از شهادت سرهنگ «شهریار بابایی» با مخلان امنیت و سوداگران مرگ با قاطعیت بیشتری برخورد خواهد کرد، گفت: نیروی انتظامی استان به هیچ احدی اجازه نخواد داد تا آسایش و امنیت مردم را خدشه دار کند و این مخلان بدانند که تا پای جان بر عهدی که بسته ایم ایستاده ایم.

 در این مراسم از پنج خانواده شهید انتظامی به نمایندگی از سایر خانوده های شهدا تقدیر و به رسم یادبود هدیه ای به آنان اعطا شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت و ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق در هشت سال دفاع مقدس به صورت مستقیم درگیر جنگ با رژیم بعثی بود و در طول این جنگ، ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۵۰ آزاده تقدیم امنیت کشور کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی