آیا انتخاباتی بی رمق و مجلسی بی خاصیت در پیش رو است؟

علی رغم  تاکید رهبری در ایجاد شور و نشاط  و فضای رقابتی در بین کاندیداها وجناحهای سیاسی  و اینکه تقریبا بیشتر کاندیداها تایید صلاحیت شده اند ، ولی شور و حال فضای انتخابات در کرمانشاه بسیار سرد و بی رمق است . اگر همین چند رسانه مزدی و پدیده ساز در فضای مجازی و اخبار سرد و یخ زده صدا و سیمای کرمانشاه  نباشد ، فضای جامعه اصلا قابل مقایسه با زمان انتخابات دهه های گذشته در این ایام نیست .

 

برخلاف گزارشات ساختگی صدا و سیما  ، ظاهرا این مردم که تنها مانده اند و امیدی برای رفع مشکلات از سوی این مجلس و مسئولین ندارند ، بدون اعتنا به سخنان و برنامه های نمایشی ، غرق در رفع مشکلات ابتدایی خود هستند .

 

مردم در کف جامعه و بین اقشار و صنفهای مختلف سخنانی می گویند که با نقل قول مسئولین که خود را سخنگوی رسمی مردم می دانند بسیار متفاوت است .

 

تجربه مجلس فعلی به ریاست قالیباف و نایب رئیسی مصری نشان داد این مجلس نمی تواند در راس امور و مدافع واقعی حقوق مردم باشد . لذا ظاهرا برایشان مهم نیست عبدالرضا مصری نماینده مادام العمر کرمانشاه به مجلس برود یا عبدالرضا قصری یا عبدالرضا عصری

 

 در روزهای پیش رو مشخص میشود که آیا  صحرایی استاندار کرمانشاه و شورای اطلاع رسانی استانداری ، در فرصت باقی مانده  تا انتخابات می توانند شور و نشاط انتخاباتی در استان ایجاد کند یا خیر؟

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی