امام جمعه پاوه: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات خواهیم داشت

ماموستا مُلا قادر قادری در مراسم گرامیداشت انقلاب اسلامی و بعثت پیامبر اکرم (ص) افزود: برنامه اول ما ۲۲ بهمن است که در آستانۀ ورود به چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب هستیم به شکرانۀ این پیروزی لازم است حضوری باشکوه داشته باشیم و ان‌شاءالله حضور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری سبز و پرشکوه باشد.

وی اظهار کرد: در ۱۱ اسفند هم انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود. باوجود نقد و اظهار گلایه از وضع معیشت و بیکاری و گرانی ان‌شاءالله همه ما در انتخابات شرکت خواهیم کرد و ثابت می‌کنیم ایرانی هستیم و به دشمنان انقلاب نیز می‌گوییم اشتباه می‌کنید.

امام جمعه پاوه در ادامه گفت: ما رمضان را هم در پیش داریم. رسول‌الله (ص) می‌فرماید: «رجب شهر الله، شعبان شهری و رمضان شهر امتی» رجب ماه خدا و شعبان ماه رسول‌الله و رمضان ماه امت رسول‌الله (ص) است. باید از همین امروز همۀ ما آماده و مهیای رمضان باشیم و ان‌شاءالله ثابت کنیم ما مسلمان و مخلص و اهل عرفان هستیم.

ماموستا قادری افزود: ۲۷ رجب در نزد ما اهل سنت و جماعت شب و روز اسرا و معراج رسول‌الله (ص) و در نزد برادران اهل تشیع روز بعثت است. هر دو روز و هر دو مناسبت مبارک و مربوط به پیامبر اسلام‌اند ولی بعثت در نزد اهل سنت در ماه رمضان قرار دارد.

امام جمعه پاوه: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات خواهیم داشت

وی اضافه کرد: جمعی در عصر پیامبر اسلام (ص) می‌گفتند: ما محبت خداوند را داریم و کاری به دیگر مسائل از جمله برنامۀ رسول‌الله نداریم آیه نازل شد و فرمود: شما اشتباه می‌کنید خداوند بزرگ و رسولش از هم جدا نیستند و قابل‌تفکیک نمی‌باشند. محبت خداوند بدون اطاعت فرستاده‌اش بی‌معنی است اگر خدا و محمد را دوست داشته باشید ولی با قرآن میانه نداشته باشید بیراهه می‌روید. این‌ها را قبول داشته باشید اما قیامت را قبول نداشته باشید، راهتان رحمانی نیست.

امام جمعه پاوه افزود: قرآن کریم می‌فرماید: اگر شما راست می‌گویید؛ باید بدانی این حرف شما نزد خداوند رد و مردود است «قُلْ إِنْ کُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللَّهُ وَ یَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ ۗ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَحِیمٌ» ای محمد (ص) به آن‌ها بگو محبت خداوند بدون اطاعت رسول خدا معنی ندارد.

ماموستا قادری افزود: اگر شما خدا و پیامبر اسلام را دوست دارید، باید صادقانه از آنان اطاعت و پیروی کنید. کسی که به معشوق خود محبت دارد همیشه باید به یاد او باشد.

وی در مورد بعثت رسول‌الله (ص) نیز گفت: بعثت به معنی تجدید حیات و تغییر حالت و تغییر از حالی به حال دیگر است و بعثت رسول‌الله (ص) انقلاب در فکر و عقیده و فرهنگ و سیاست و اجتماع بود.

به گزارش ایرنا؛ استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان است و هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

منطقه اورامانات شامل شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی با بیش از ۳۵۰ هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه برگزار می شود.

شهرستان مرزی پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۳۵کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی