خط و نشان جبهه پایداری برای سایر احزاب اصول گرا با ارائه لیست و سیاست انتخاباتی خاص

محمد علی منتظریانی- حیات غرب -  دکتر علی خضریان عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در خصوص سیاست های انتخاب نامزدها جهت لیست نهایی بیان کرد جبهه پایداری در تهران و در سطح کشور ضمن ارزیابی نامزدها جهت شناسایی نفرات اصلح، بر اساس یک الگوی منطقی و چهار مرحله‌ای همزمان با دیگر گروه‌های انقلابی برای رسیدن به وحدت اقدام می‌کند؛ به طوری که در مرحله اول تلاش نیروهای عضو جبهه پایداری در طول سال‌های اخیر این بوده و هست تا با تفاهم بر حفظ مودت و مراقبت از عدم تخریب یکدیگر، اولین گام برای وحدت میان نیروهای انقلاب برداشته شود. در مرحله دوم برای ایجاد تفاهم بر شاخص‌ها و معیارهای انتخاب نامزدهای اصلح یعنی چارچوب‌های گفتمانی و معیارهای غیرقابل مسامحه‌ای اقدام کرده است.که می‌توان آن‌ها را اصول لایتغیر برای تعیین مصادیق نمایندگی مجلس ذکر کرد و عدول از آن‌ها مقرون به انجام تکلیف نخواهد بود.

 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در تشریح مرحله سوم و چهارم الگوی وحدت جبهه پایداری گفت: در مرحله سوم تلاش بر این است تا بر مبنای همان معیارهای اصولی، جریان‌های سیاسی معتقد به مبانی انقلاب نامزدهای اصلح نسبی را ارائه دهند و تلاش مؤمنانه‌ای صورت دهیم تا تعداد کاندیداهای مشترک و نهایی فهرست‌ها در سراسر کشور حداکثری شوند. در مرحله آخر نیز در صورت امکان و لطف الهی به فهرست واحدی برسیم وگرنه تا حد امکان بر اشتراکات میان فهرست‌ها اصرار و تأکید ورزیم.

خضریان در پایان گفت: این مسیر همچنان الگوی رفتار و اقدام جبهه پایداری است و بر خلاف برخی جوسازی‌ها و دروغ‌پراکنی‌ها از سوی پروژه بگیران رسانه‌ای تاکنون نیز طبق آن اقدام شده است. بر اساس گزارش‌های دریافتی از سطح کشور این روند تا روز پنج شنبه هفته جاری (۳ اسفندماه) در تهران و تمام استان‌ها نهایی و برای اطلاع مردم به صورت رسمی اعلام می‌شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی