ضیافت افطاری دراستانداری کرمانشاه نمایش وحدت و تدبیر

 ضیافت افطاری استاندار با حضور چهره های شاخص سیاسی، اجتماعی و احزاب استان

 حیات غرب - جمعه شب 20 تیر ماه استانداری کرمانشاه به مناسبت ماه مبارک رمضان ، میزبان افطاری بود.

 در این مراسم نماینده احزاب و تشکل ها و گروه ها از تمام جناح ها و طیف های سیاسی ، حتی حزب های چند نفره، مدیران و سردبیران نشریات ،سایتهای خبری و خبرگزاری ها ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی فعلی و ادوار گذشته ، اعضاء شورای شهر و شهردار ، شخصیتهای حقوقی استان ، نماینده اساتید و پزشکان از مدعوین این مراسم بودند .

 استقبال از این ضیافت افطاری به اندازه ای بود که برخی از میزبانان بعلت کمبود جا در مکان دیگری استقرار یافتند .

مراسم بسیار ساده ، صمیمی و بی تکلف برگزار گردید . در صف نماز دوستانی که از لحاظ دیدگاه سیاسی و اجتماعی با هم اختلافاتی داشتند ، در کنار هم به عبادت  معبود یکتای خود مشغول بودند.  

استانداری برحسب وظیفه ذاتی خود، به مسائل استان دید کلان دارد و حوزه فعالیت آن فوق العاده گسترده و مشکل است . تحقق عدالت اجتماعی ، رفع مشکلات عمومی مردم ، ارتقاء سلامت اداری و رشد و توسعه استان قطعا نیاز به همدلی و همکاری تمام مردم و جناح ها ی مختلف دارد . به همین منظور است که دولت تدبیر و امید روش خود را بر محور اعتدال بنا نهاده و استانداری کرمانشاه نیز در این مسیر قدم بر می دارد . مراسم وحدت بخش افطاری در استانداری نمایش حرکت در جاده اعتدال و همدلی بود. این ضیافت بدون سخنران بود . استاندار ، معاونین و مدیران کل ، بی تکبر و در کمال تواضع و احترام خوش آمدگوی مدعوین در ابتدا و انتهای مراسم بودند .افراد و نماینده جناح ها گرم صحبت بودند و دل همه آنها برای رشد و اعتلای این استان زرخیز می تپید . همه چنان غرق گفتگو بودند که استاندار و معاونین نخواستند این جو دوستا نه را مخدوش کنند و مراسم تودیع دوست عزیز و فرهیخته مان  امیر دولتشاهی مدیر کل سابق روابط عمومی و روابط بین الملل استانداری بدون اعلام عمومی برگزار گردید .

امید که این مراسم و مراسم های مشابه ، وحدت و همدلی را در استان کرمانشاه ، بین تمام اقشار و مسئولین افزایش دهد و اگر نقدی بر روشهای اجرایی و سیاست گزاری مطرح می شود با روشی متمدنانه و منطقی، طرح و پیگیری شود .

 

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی