شیپور جهاد شورای شهر و شهرداری کرمانشاه

زرافشانی اعلام کرد شیپور  طرح جهادی شورا و شهردارزی در شهر کرمانشاه از امروز (22 تیر ماه) به صدا در می آید 

رئیس شورا  با اشاره به نامگذاری سال 1393 به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیرت جهادی اظهار کرد: در همین راستا شورای شهر کرمانشاه نیز تصمیم گرفته تا بصورت جهادی پیگیر رفع مشکلات شهر کرمانشاه شود.

وی اظهار کرد: به  همین منظور از امروز (22 تیر ماه) هر هفته تمام نیرو ها و عوامل شهرداری در یکی از مناطق شش گانه گرد همه آمده و به رفع مشکلات بخشی از  آن منطقه از تمامی جهات خواهند پرداخت.

زرافشانی گفت: بر اساس این طرح در هر منطقه از شهرداری محلاتی در نظر گرفته شده و هر هفته به مشکلات یکی از این محلات رسیدگی می شود و این روند ادامه خواهد داشت.

به گفته رییس شورای شهر کرمانشاه در مرحله اول اجرای این طرح در هفته اول محدوده خیابان 17 شهریور تا بلوار جانبازان از منطقه یک، در هفته دوم شهرک جلالیه از منطقه دو، در هفته سوم شهرک جعفرآباد از منطقه سه، در هفته چهارم خیابان خیام از منطقه چهار، در هفته پنجم شهرک جهاد از منطقه پتج و در هفته ششم شهرک ظفر از منطقه شش انتخاب شده اند.

وی افزود: همچنین در مرحله دوم رسیدگی به وضعیت مناطق شش گانه طی شش هفته به ترتیب شهرک حافظیه از منطقه یک، فرهنگیان فاز یک از منطقه دو، شهرک سجادیه از منطقه سه، خیابان نقلیه از منطقه چهار، شهرک ظفر از منطقه پنج و قلعه کهنه از منطقه شش به منظور اجرای این طرح انتخاب شده اند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی