فرصتی نیست ظرفیت آرامستان فعلی کرمانشاه تا پایان امسال تکمیل می‌شود

بهشت زهرا

حیات غرب -  اگر می خواهیم در این آرامستان آرام بگیریم تا آخر امسال فرصت داریم . در غیر اینصورت مشخص نیست کجا نصیب ما می شود . 

 مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه گفت: آرامستان فعلی شهر کرمانشاه تا انتهای سال ۹۳ ظرفیت دارد و از ابتدای سال آینده، اموات در آرامستان جدید دفن می‌شوند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه افزود: مکان آرامستان جدید کرمانشاه کمتر از یک کیلومتر با آرامستان فعلی فاصله داشته و در جوار اراضی روستای بریموند قرار دارد.

حاج علی‌اکبری گفت: آرامستان جدید شهر کرمانشاه با نام بهشت زهرا دارای 30 هکتار مساحت است که از این میزان حدود 10 هکتار قطعه بندی شده و دو قطعه از این فضا نیز در حال حاضر به افرادی که تمایل دارند امواتشان در این مکان دفن شوند اختصاص داده شده است.

مدیرعامل آرامستان‌های کرمانشاه گفت: 10 هکتار فضای آماده شده در آرامستان جدید شهر کرمانشاه از نظر فضای سبز، نصب مبلمان شهری و انجام کارهای فرهنگی برای آرامش روحی خانواده متوفی آماده سازی شده و از لحاظ سایر زیرساخت‌ها همچون لوله کشی آب رو به تکمیل است.

حاج علی‌اکبری با بیان اینکه هزینه خرید قبر در آرامستان جدید ارزانتر از آرامستان‌های فعلی است گفت: در صورت رضایت خانواده متوفی که سی سال از دفن عزیزشان گذشته باشد یکی از افراد درجه یک متوفی می‌تواند در آن مکان دفن شود.

وی گفت: با توجه به ترافیک روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه در محل آرامستان با هماهنگی اداره راهنمایی و رانندگی و معاونت ترافیک، نسبت به نصب چراغ راهنما در ورودی آرامستان، جداسازی معابر اصلی و جدول گذاری و به علاوه حضور نیروی راهنمایی در محوطه آرامستان جهت پیشگیری از ترافیک و ارتکاب جرایم رانندگی اقدام شده است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی