رونمایی از سلامت کارت بازنشستگان کشوری

 

 کارت بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، با حضور وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد .

رونمایی از سلامت کارت بازنشستگان کشوری

 علی ربیعی توجه به رفاه و بهبود زندگی مردم را مهمترین دعدغه دولت دانست و گفت : پوشش بیمه همگانی یکی از برنامه های حمایتی دولت به شمار می رود که امسال اجرایی شده است.

 وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی همچنین از توزیع 500 هزار بسته حمایت غذایی در میان خانواده های نیازمند خبر داد و افزود : این بسته ها قرار است امسال برای 7 میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت کشور توزیع شود .

 ربیعی حمایت از کودکان و سالمندان را از دیگر برنامه های اولویت دار دولت دانست و گفت : صدور سلامت کارت گامی مهم برای ایجاد رفاه بازنشستگان است .

 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در حاشیه این مراسم در مصاحبه با خبرنگار ما هدف از صدور سلامت کارت ویژه بازنشستگان تحت پوشش را حذف کاغذبازی و جلوگیری از رفت و آمد جامعه هدف دانست و گفت : بازنشستگان با دردست داشتن این کارتها می توانند بدون دریافت معرفی نامه از سازمانهای بیمه گر از خدمات درمانی و بیمارستانهای طرف قرارداد بهره مند شوند.

 ایراندخت عطاریان با بیان اینکه 2 میلیون و 50 هزار بازنشسته دولت مشمول دریافت سلامت کارت می شوند از بازنشستگان خواست از امروز با مراجعه به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری به ادرس  ( www.cspf.ir ) برای دریافت تصویر کارت خود اقدام کنند.

 وی با اشاره به اینکه اعتبار سلامت کارت یک ساله است و بازنشستگان نیازی به دریافت اصل کارت ندارند، افزود : صندوق بازنشستگی کشوری هم اکنون با 70 درصد بیمارستانهای خصوصی در سراسر کشور و 1550 مرکز درمانی دولتی قرارداد دارد .

 در این مراسم علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به صورت نمادین سلامت کارت سه نفر از بازنشستگان را به آنان تحویل داد .رونمایی تمبر یادبود اختصاصی سلامت کارت بازنشستگان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی