حمایت قاطع کار کنان محترم خط قرمز از شلاق زدن و جمع آوری ماهواره توسط نیروی انتظامی


بسم الله الرحمن الرحیم
ریاست محترم قوه قضائیه
کمی قبل تر از امروز، هنوز غول های رسانه ای بر تن "حقیقت" لباس واقعیت هزار رنگ بافته شده ی دست خود را نپوشانده بودند، هنوز زندگی همه، بصیرتی چنین عمیق و فرقانی چنین ژرف نیاز نداشت، آن وقت ها ما مردمی بودیم که گوشمان به فتوای میرزاهای شیرازیمان بود تا با تحریم آنچه که جلو تر از ما دست کفر و نفاق را در آن می دیدند، ریشه هر آنچه را که قصد دین و آیین و یک رنگیمان را کرده بود، بخشکانیم.
امروز اما تمام جانمان در تسخیر امواج ماهواره ها و رادیوهایی است که دین را از بقالی شیطان و شیطانکان گرفته و به خوردمان می دهند. گرگان در لباس میش برایمان از انسانیت و ارزش جان انسانها، از آزادی، از تمدن و پیشرفت می گویند!
همان ها که مردم مظلوم فلسطین و غزه را به خاک و خون می کشند و می کشند؟! حاشا که کشتن و قتل عام واژگان حقیرند در برابر آنچه آنها می کنند!
آری! ما را چه می شود؟!
امروز همچون گذشته ذره بین بشردوستی شان را برروی اجرای حدود الهی توسط قوه قضاییه در کشوری که تنها داعیه دار حرکت در مسیر اسلام و تمدن اسلامی است قرار داده اند. حدود و مجازات هایی که شارع مقدس در نقشه راه تعالی انسان ها و جامعه انسانی و عمل به یکی از مهمترین واجبات دینی یعنی امر به معروف و نهی از منکر لازم و ضروری دانسته.
ما را به محبت دروغینتان نیازی نیست . ما سیلی پدرانه ی اسلام و مجری آن در میهنمان را به نوازش کذابانه و وسوسه های ابلیس گونه تان ترجیح می دهیم .
بدین وسیله امضاکنندگان زیر ضمن تاکید بر ضرورت برخورد قانونی با مصادیق منکر در جامعه به خصوص روزه خواری، حمایت خود را از اقدام به جا و مسئولانه قوه قضائیه و نیروی انتظامی اعلام می دارند.

با تشکر

میثم محمدی و ....

سایر امضاء ها در تحریریه وبسایت خط قرمز موجود است 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی