خبرنگاران از اپوشش برخی برنامه های جهانگیری در کرمانشاه منع شدند/ گلایه اهالی رسانه


به گزارش مهر: در جریان سفر معاون اول رئیس جمهور به کرمانشاه، خبرنگاران رسانه های مختلف از حضور در برخی برنامه ها منع شدند.
 

 این اقدام در حالی است که گروه های خبری متشکل از عکاسان و خبرنگاران رسانه های کرمانشاه از صبح و در گرمای بالای 40 درجه برای انعکاس لحظه به لحظه اخبار سفر معاون اول رئیس جمهور در تلاش بودند که تنها موفق به پوشش خبری هماهنگ شده بازدید اسحاق جهانگیری از پایانه مرزی پرویزخان شدند .

گرچه خبرگزاری مهر با تلاش های خود برای عمل به رسالت رسانه ای بدون هیچ کمک و یا فارغ از هر دعوتی بازدید جهانگیری از سد داریان را پوشش داد.

معاون رئیس جمهور قبل از پرویزخان به بازدید سد داریان و آزادی رفته بود، خبرنگاران همچنین از پوشش خبری بازدید از مرز خسروی منع شدند.

جلسه ساعت 16 معاون اول رئیس جمهور که برای آن عنوان رسیدگی به مشکلات استان کرمانشاه اعلام شده است نیز بدون حضور خبرنگارن برگزار شد.

ظهر امروز جمعی از مدیران مسئول روزنامه ها، اعضای خانه مطبوعات استان کرمانشاه، مدیران وب سایت های خبری و خبرنگاران نیز با جمع آوری امضا خواستار رسیدگی رئیس جمهور، وزارت کشور و نمایندگان مجلس به برخورد حذفی مدیریت ارشد استان نسبت به رسانه ها شدند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی