رو نمایی از سایت شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه (سها )

 

حیات غرب  - در روز جمعه که متعلق به آقا امام زمان (عج )است و 17 مرداد روز خبرنگار و یکصدو هشتمین سال مشروطه خواهی در ایران ،شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه از سایت اطلاع رسانی خود با نام (سها) و آدرس http://sahaa.org/رو نمایی کرد . در استان کرمانشاه سایتهای مختلفی در تمام زمینه ها فعالیت دارند . برخی خود را مدافع و نماینده جریان اصولگرایی می دانند .برخی دیگر طرف دار و نماینده تفکر  اصلاح طلبی هستند . تعدادی دیگر هم در بخش اطلاع رسانی عمومی و یا فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند . تعدادی افراد محدود هم ،سایت را به ابزاری برای باج گیری و تهدید تبدیل کرده اند .

برای اطلاع از موفقیت سایت های فعال استان باید از اهداف آنها آگاه شد و با روشهای نیاز سنجی ارزیابی نمود تا مشخص شود تلاش آنها در راستای اهداف از پیش تعیین شده بوده است یا اینکه تنها روزگار گذرانده اند . تا آنجا که مشخص و قابل حصول است حتی سایتهای سیاسی که مدافع و یا نماینده تفکر خود هستند ، تا کنون نتوانسته اند بصورت هماهنگ و زنجیره ای کار کنند . دیگر سایتهای اطلاع رسانی نیز حداقل در امر توسعه استان همین وضع را دارند .

بسیاری از سایت ها با اینکه مشترکات فراوانی دارند ولی در بیان نظر و خروجی سایت این مشترکات کمتر دیده می شود و همانند یک ارکستر بی رهبر هر کس ساز خود را می زند . برخی هم با ساز ناکوک و گوشخراش خود فقط تلاش دارند صدایی به گوش دیگران برسانند .

در این فضا و با اطلاع از این اوضاع شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه با نیت اطلاع رسانی شفاف و صادقانه ، نقدو بررسی عادلانه اوضاع سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی استان کرمانشاه به میدان اطلاع رسانی وارد شده است . پشت این نیت خوب ، در مدیریت و تحریریه و گروه مشاوران  افرادی توانا و فرهیخته قرار گرفته اند که هر کدام تجارب متفرق اطلاع رسانی را در سایتها و جراید داشته و پیشینه ای از اصلاح طلبی را در سوابق خود دارند. این گروه استعداد بالقوه آن را دارد که رهبری اطلاع رسانی جریان خود را به دوش بکشد و مرجعی برای سایتهای هم سو با خود باشد .

حیات غرب ضمن آرزوی موفقیت برای این عزیزان ،امیدوار است این گروه بتواند با روشی صادقانه وبا امانت داری در راه توسعه استان کرمانشاه و کمک به کارگزاران صادق قدمی موثر بردارد . 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی