وزیر اطلاعات: همگرایی بین قوا شاهدی بر حرکت هماهنگ نظام است/هرگز نباید به بهانه کار اطلاعاتی، کار خلاف قانون صورت گیرد

 
 
به گزارش حیات غرب - حجت الاسلام و المسلمین علوی رضایت خاطر مردم و برقراری آرامش در جامعه را یکی از موارد مهم مورد توجه وزارت اطلاعات دانست و تاکید کرد: ریشه پایداری امنیت جامعه ما در رضایت خاطر مردم ماست. ما باید بکوشیم امنیت را توام با شادکامی و سرور برای مردم فراهم کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین علوی  گفت: کار اطلاعاتی در جمهوری اسلامی با رعایت احکام شرعی و ارزش‌های اخلاقی همراه است و این امر علاوه بر کاهش خسارت‌ها افزایش دستاورد‌ها را نیز به دنبال دارد.  

وزیر اطلاعات با اشاره به فقدان چارچوب‌های محدود کننده در دستگاه‌های امنیتی سایر کشور‌ها افزود: دستگاه اطلاعاتی ما همواره با محوریت شرع و اخلاق و قانون عمل می‌کند و هرگز نباید به بهانهٔ کار اطلاعاتی، کار خلاف اخلاق و قانون صورت گیرد. 
 
 وی با اشاره به تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت کشور گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قانون بار سنگین تامین امنیت را بر دوش وزارت گذاشته و باید این مهم به درستی مورد توجه قرار گیرد.  

حجت الاسلام و المسلمین علوی رضایت خاطر مردم و برقراری آرامش در جامعه را یکی از موارد مهم مورد توجه وزارت اطلاعات دانست و تاکید کرد: ریشه پایداری امنیت جامعه ما در رضایت خاطر مردم ماست. ما باید بکوشیم امنیت را توام با شادکامی و سرور برای مردم فراهم کنیم.  

وزیر اطلاعات تصریح کرد: اگر می‌خواهیم امنیت پایدار در جامعه برقرار شود، باید به مردم شخصیت بدهیم و زمینهٔ رضایتمندی آنان را فراهم کنیم.  

وی اظهار امیدواری کرد با همدلی و هم افزایی تمام مدیران در بخشهای مختلف شاهد رشد و شکوفایی در کشور باشیم.

وزیر اطلاعات افزود: انسجام و همگرایی بین دولت و مجلس دولت و قوه قضائیه و سایر ارکان نظام را شاهدی بر حرکت هماهنگ نظام برای پیشرفت کشور عنوان کرد.  


اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی