رئیس خانه مطبوعات کرمانشاه: انتخابات خانه‌مطبوعات ظرف یک تا دو ماه آینده برگزار می‌شود

   
رئیس خانه مطبوعات استان کرمانشاه از احتمال برگزاری انتخابات خانه مطبوعات ظرف یک تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: قبل از برگزاری انتخابات عضوگیری انجام خواهد شد.

فریدون معتمدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: هنوز هیچ نامه ای در خصوص زمان دقیق برگزاری انتخابات خانه مطبوعات نرسیده، اما قرار بود انتخابات در تمام کشور به صورت سراسری برگزار شود.

وی یادآوری کرد: احتمالا انتخابات طی یک یا دو ماه آینده برگزار شود.

به گفته رئیس خانه مطبوعات استان کرمانشاه پیش از این 9 نفر به عنوان هیات رئیسه خانه مطبوعات انتخاب می شدند، اما طبق اساسنامه جدید تعداد اعضای هیات رئیسه هفت نفر است.

معتمدیان داشتن یک سال سابقه بیمه خبرنگاری و حداقل مدرک لیسانس را از جمله شرایط کاندید شدن برای انتخابات هیات رئیسه دانست و تصریح کرد: افرادی که هم اکنون عضو هیات رئیسه هستند نیز می توانند کاندید شوند.

وی اظهار کرد: هم اکنون 170 نفر عضو خانه مطبوعات کرمانشاه هستند.

رئیس خانه مطبوعات استان کرمانشاه داشتن یک سال سابقه بیمه خبرنگاری و حداقل مدرک دیپلم را از جمله شرایط عضویت در خانه مطبوعات دانست و افزود: قصد داریم قبل از انتخابات عضوگیری کنیم.

وی اشاره ای هم به خدماتی که خانه مطبوعات به اعضای خود ارائه می دهد داشت و ادامه داد: این خدمات شامل خدمات صنفی، آمورشی و حقوقی است.

معتمدیان خاطرنشان کرد: چنانچه مزایایی از جمله مسکن، وام و ... نیز به خانه مطبوعات تعلق گیرد، بر اساس اولویت به اعضا داده خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی