واکنش دفتر آیت الله سیستانی به احتمال نبش قبر پیامبر(ص)

 

به گزارش شیعه آنلاین، از شهر نجف اشرف خبر داد که دفتر مرجع عالیقدر، حضرت آیت الله سید «علی سیستانی» در خصوص اقدام فتنه انگیز احتمالی که قرار است در عربستان رخ دهد، موضعی ویژه و شدید گرفت.

گفته می شود دفتر مرجعیت در واکنش به خیانت عربستان سعودی مبنی بر احتمال نبش قبر و انتقال پیکر مطهر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، موضع گرفت و اعلام کرد: ما به شدت این اقدام احتمالی را محکوم می کنیم. اگر عربستان چنین اقدامی بکند، ریشه این حکومت را خشکیده خواهد شد.

لازم به ذکر است، روزنامه "ایندیپندنت" در شماره صبح امروز (سه شنبه) در گزارشی به قلم "اندرو جانسون" نوشت: بر اساس طرح (به اصطلاح) نوسازی و توسعه اماکن مقدس، بارگاه پیامبر (ص) تخریب، و پیکر ایشان به مکان نامشخصی منتقل می‌شود.

بر اساس این گزارش، طرح تخریب دیوارهای اطراف بارگاه پیامبر اسلام (ص)، به دلیل اهمیت بسیار بالای این مکان مقدس برای مسلمانان، موجب بروز فتنه‌ای بزرگ در دنیای اسلام خواهد شد.

جانسون در این گزارش خاطرنشان کرد که این طرح بحث برانگیز، بخشی از پرونده تحقیقات یک استاد سعودی است که بین مسؤولان مسجد نبوی در مدینه منوره توزیع شده است.

در این گزارش آمده: پس از تخریب بارگاه پیامبر اسلام (ص) پیکر مطهر ایشان به بقیع منتقل شده و در آنجا به خاک سپرده شود، بدون آنکه محل آن به کسی اطلاع داده شود.

جانسون اظهار داشت که هنوز ثابت نشده است که مسؤولان سعودی تصمیمی درباره این مسأله گرفته اند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی