کمیته امداد از طریق سیستم سامد به مشکلات مردم رسیدگی می کند

حیات غرب - حسین خدرویسی با اشاره به سامانه سامد اظهار کرد: طی 6 ماه نخست سال‌جاری کمیته امداد استان به 87 نامه مردمی واصله از سیستم سامد نهاد ریاست جمهوری رسیدگی کرده است.

وی با بیان اینکه سیستم سامد سامانه الکترونیکی ارتباط بین مردم و دولت است، افزود: سامانه مذکور موجب کاهش مراجعه حضوری مردم به ادارات و تسریع در رسیدگی به امور می‌شود.

این مسئول درخواست بهره‌مندی از خدمات حمایتی کمیته امداد، بهره‌مندی از تسهیلات و خدمات عمرانی، دریافت مساعدت و کمک موردی، تامین اجاره مسکن و برخورداری از تسهیلات اشتغال را از اصلی‌ترین موضوعات در نامه‌های مردمی وصول شده از طریق سیستم سامد عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه تصریح کرد: 75 فقره از این نامه‌ها از سوی  استانداری کرمانشاه و مابقی نامه‌ها توسط مرکز خدمات مددکاری کمیته امداد وصول شده است.

خدرویسی ادامه داد: از این میزان نامه مردمی وصول شده، 44 نامه مربوط به امور مددجویان زیرپوشش این نهاد، 31 نامه مربوط به غیرمددجویان و مابقی نامه‌های ارسالی نیز شناسایی نشده ‌است.

به گفته این مقام مسئول، هم‌اکنون به 80 نامه واصله از سیستم سامد رسیدگی شده و هشت نامه نیز در دست اقدام و بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد در اسرع وقت به تمامی نامه‌های مردمی وارده به این نهاد رسیدگی می‌کند و پاسخ مناسب و لازم  را به نامه‌های مذکور می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: سامد سامانه‌ای است که مردم از طریق شماره تلفن 111 می‌توانند درخواست، شکایات و پیشنهادات خود را به دستگاه‌های اجرایی اعلام کنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی