حیات غرب - کیفیت رابطه ادارات با ارباب رجوع یکی از عواملی است که در مدیریت سازمانی اهمیت و ارزش اساسی دارد . هر اندازه این ارتباط به طور مفید, مستمر و به شکل موثری گسترش یافته باشد به همان اندازه شعار همدلی و همزبانی مردم و مسئولین بیشتر تحقق می یابد . یکی از وظایف مهم مسئولین ایجاد این ارتباطات دو سویه است. ارتباطات و ملاقاتهای مردمی در میان سایر نقش های مدیر ، برای مردم نمایانتر است.
اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگویی صریح و شفاف از جمله مواردی است که در ملاقات های حضوری حاصل می شود .
بدست آوردن رضایت مندی مردم از نظام اداری یکی از اهداف اصلی تکریم ارباب رجوع است . قطعا مسئولین نه برای ترحم به مردم ، بلکه بعنوان یک وظیفه انسانی و دینی به این موضوع نگاه می کنند .
کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از نهاد هایی است که مدیران آن ملاقاتهای حضوری را برای دفاع واقعی از اقشار محروم و نیاز مند انجام می دهند . در این ملاقاتها رفتار صادقانه، صریح، شفاف و همه فهم، محبت آمیز، مهرورزانه، همراه با شکیبایی در سر لوحه کار مدیران قرار دارد .
مدیران کمیته امداد در این ملاقاتها علاوه بر رفع مشکل مردم ، بهتر مطالبات مدد جویان را شناسایی کرده و در جهت رفع اصولی نیاز ها تلاش دارند . تغییر رویکرد کمیته امداد از کمک مستقیم به اشتغالزایی مدد جویان در این راستا است .
ناصر مرادی رئیس کمیته امداد شهرستان کرمانشاه از جمله مدیران توانمندی است که این ملاقاتهای حضوری را بی سرو صدا در روز های دوشنبه برای رفع مشکل مدد جویان شهرستان کرمانشاه وبی وقفه انجام می دهد .
موضوع مراجعه کنندگان بیشتر مایحتاج های زندگی – خرید البسه زمستانی – مشکلات تهیه وسایل گرمایشی و مشکل سر پناه است .
رسیدگی به مشکلات و هزینه های درمانی – بستری شدن در مراکز درمانی و تهیه دارو – اشتغال زایی و کار آفرینی بخشی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کرمانشاه است .