نیک کردار معاونت استانداری: حراست ها به عنوان بازوان قدرتمند در شهرداری ها هستند

حیات غرب - معاون امور عمرانی استانداری گفت: مسئول اول و آخر برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز شهرداری ها هستند.

مهندس مجتبی نیک کردار در دومین گردهمایی یک روزه مسئولین حراست فرمانداری ها و شهرداری تابعه استان که با حضور مشاور وزیر و مدیرکل و معاونین حراست وزارت کشور، مدیرکل اطلاعات استان و مدیرکل حراست استانداری در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، وظیفه حراست ها در شهرداری ها را حراست از قانون و اصلاح امور عنوان کرد و گفت: قانون شهرداری ها واقعاٌ قدیمی است که در این راستا وظیفه حراست ها برای جلوگیری از تخلفات و کمک به اصلاح امور بسیار حساس و مهم است.

وی در ادامه با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرها تاکید کرد: مسئول اول و آخر برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز شهرداری ها هستند که حراست ها در این زمینه می توانند به عنوان بازوان قدرتمند در شهرداری ها به ایفای نقش موثر بپردازند.

معاون عمرانی استانداری همچنین به بدنه حجیم و ناکارآمد در شهرداری ها اشاره کرد و گفت: چارت  31 شهرداری استان در آستانه تصویب است که با تصویب آن برای تکمیل پست های سازمانی آزمون برگزار می شود و نیروهای کیفی جذب خواهند شد و بقیه نیروها نیز باید در قالب شرکت های پیمانکاری و ... بکار مشغول شوند.

مهندس نیک کردار در پایان از اقدامات انجام شده برای آموزش پرسنل شهرداری ها و همچنین آموزش پرسنل حراست در ساختمان دانشگاه صنعتی کرمانشاه خبر داد و گفت: در این راستا اقدامات و برنامه ریزی های لازم صورت گرفته که برای تسریع کار نیاز به پیگیری بیشتر از سوی مدیرکل محترم حراست وزارت کشور از طریق سازمان شهرداری های کشور احساس می شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی