مشاور عالی استاندار: مدیران پاسخگوی عملکرد خود در برابر شهیدان باشند


حیات غرب - مشاورعالی استاندار گفت: افرادی که پست مدیریتی می گیرند باید نهایت تلاش خود را برای توسعه جامعه بکار گیرند و هر مدیری باید پاسخگوی عملکرد خود در برابر 230 هزار شهید باشد.

 جعفر همتی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید دفتر سیاسی و انتخابات استانداری افزود: ما در کشور 230 هزار شهید داریم و مدیران باید بدانند که این مسئولیت امانتی است که شهیدان به آنها سپرنده اند و هر مدیری باید پاسخگوی عملکرد خود در برابر شهیدان باشد.

وی اظهار داشت: شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی و 8 سال جنگ تحمیلی بودند که امنیت و آرامش امروزی جامعه را برای ما به ارمغان آوردند لذا شهیدان عملکرد هر کدام از مدیران را مورد بازخواست و سوال قرار خواهند داد.

وی در ادامه با اشاره به تغییر پست ها و مدیریت ها گفت: این تغییرات و جابجایی ها طبیعی و عادی است اما آنچه به یادگار باقی می ماند تلاش خالصانه برای خدمت به مردم است.

مشاور عالی استاندار با اشاره به انتصاب کرم محمدی به عنوان مدیرکل جدید دفتر سیاسی و انتخابات استانداری اظهار داشت: انصافاً ایشان در پست قبلی خود یعنی فرماندار گیلانغرب با جدیت و تلاشی گسترده امورات مربوط به این شهرستان را پیش برد و کارنامه ای قابل قبول در این زمینه از خود برجای گذاشت.

وی همچنین با تقدیر از عملکرد امیر شاه آبادی در پست مدیرکل سابق دفتر سیاسی و انتخابات استانداری گفت: ایشان هم در پست سابق خود با تلاش و جدیت و مشغول به انجام وظیفه بود که امیدواریم در پست جدید خود یعنی فرماندار شهرسین هرسین همچون گذشته نهایت تلاش و اهتمام خود را بکار گیرد و در این زمینه نیز موفق و موید باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی