روز یکشنبه 26 دیماه مراسم هفتمین روز ارتحال آیت ا... هاشمی(ره) در کرمانشاه برگزار می شود


 حیات غرب - سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و ستاد مردمی ارتحال  آیت ا... هاشمی(ره)  در خصوص برگزاری مراسم هفتمین روز رحلت آیت ا... هاشمی رفسنجانی در کرمانشاه گفت: به مناسبت هفتمین روز ارتحال  آیت ا... هاشمی رفسنجانی (ره) در کرمانشاه مراسم یاد بودی روز یکشنبه 26 دیماه ساعت 2:30 تا 16 در مسجد غدیر ( کندوله ای ها) واقع در چهار راه بسیج برگزار می شود. لذا از عموم همشهریان عزیز و کرمانشاهیان قدرشناس دعوت می شود به پاس خدمات ارزنده این بزرگ مرد که همواره دفاع از حقوق مردم سرلوحه افکار و کردار او بود، در این مراسم مشارکت نمایند و با حضور گسترده نشان دهند آنکه  مسیر خدمت و تحقق مطالبات و حقوق مردم را اساس زندگی خویش قرار می دهد و در این راستا می کوشد. هیچگاه از یاد و خاطر مردم قدر شناس نمی رود.

 

حمید رضا صمدی گفت: مراسم با شکوه تشییع و خاکسپاری پیکر پاک آیت ا... هاشمی (ره) حکایتی است از عزت و سربلندی انسان های برجسته ای که مسیر و راه مردم را در پیش می گیرند و از آن عدول نمی کنند . طی چند روزی که از ارتحال آیت ا.. هاشمی (ره) گذشته است مردم سرافراز و شریف ایران درسی دیگر از قدرشناسی و احترام  به جهانیان یاد دادند. و با دلی لبریز از اندوه و ماتم حماسه ای آفریدند که از هر لحظه آن می بایست درسی یاد گرفت و عبرتی آموخت.

 

وی گفت: مردم بزرگوار کرمانشاه نیز قطعاً روز یکشنبه 26 دیماه با حضور گسترده و یکپارچه خویش در مراسمی که به مناسبت هفتمین روز ارتحال و بزرگداشت یاد این شخصیت تاریخی برگزار می شود.  هم بر مواضع،  دیدگاه ها و مسیر روشن او تاکید خواهند نمود و هم نشان خواهند داد، عزت ، احترام و سربلندی از آن کسی است که دل در گرو مردم و دفاع از حقوق آنان دارد.  صمدی در خصوص برنامه ها، سخنرانان و دیگر جزئیات مراسم گفت: در صدد هستیم شخصیت های برجسته برای سخنرانی در این مراسم  حضور داشته باشند که  اطلاعات مربوط به این امر را متعاقبا به آگاهی عموم خواهیم رساند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی