جشن بعثت رسول اکرم (ص) با حضور اهالی فرهنگ و هنر در ستاد دکتر روحانی برگزار شد

حیات غرب - روز سه شنبه  5 اردیبهشت ، مصادف با جشن مبعث پیامبر اکرم ( ص ) از سوی کمیته فرهنگ و هنرِ ستاد دکتر روحانی مراسم جشنی با حضور نخبگان فرهنگ و هنر شهر کرمانشاه در محل این ستاد بر گزار گردید .

اسقبال پر شور اهالی فرهنگ و هنر از این مراسم نشان داد این خانواده ی مکرم و تاثیر گذار، نسبت به سرنوشت فعالیتهای فرهنگی و هنری حساس است و از سیاستی استقبال می کنند که مدافع راستین آزادگی و آزاد اندیشی در حوزه ی فرهنگ و هنر باشد .

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی شروع و سپس خانم محمدی کارشناس حوزه مطبوعات به عنوان مجری مطالبی را در خصوص ارزش فرهنگ و هنر و قدر شناسی از هنر مندان بیان کرند .

در این مراسم آقای دکتر جلیل صحرایی رئیس ستاد دکتر روحانی در استان کرمانشاه ضمن تبریک عید مبعث رسول اکرم (ص) و خیر مقدم و تشکر از حضور سبز فرهیختگان و هنر مندان گفت : نشاالله خداوند آنچه را که خیر و مصلحت برای مردم ما است رقم بزند و امیدواریم این مسیر عقلانیت مانند چهارسال گذشته تداوم یابد . اهالی فرهنگ و هنر می گویند ما می دانیم که دولت تدبیر و امید  به لحاظ فرهنگی چه تاثیر داشته است واگر اهالی فرهنگ قصد دفاع از دکتر روحانی به این دلیل است که بیش از دیگران می دانند سیاستهای دولت چه تاثیری مثبتی در حوزه ی فرهنگ و هنر داشته است .

دکتر صحرایی ضمن دفاع از خدمات دولت در دیگر حوزه ها گفت : خدمات دولت در دیگر بخش ها کم نیست .گر چه  رسانه ی رسمی در صدد است آنچرا که اتفاق افتاده است را نشان ندهد و در برخی مواقع برعکس جلوه بدهد . اما دولت خدمات شایان توجهی داشته است .وقتی آقای شریعتمداری بعنوان معاونت ریاست جمهوری گزارش عملکرد را برای حضار توضیح می داد انسان بیش از پیش امیدوار میشد . بخش زیادی از این خدمات قابل قیاس با دولت پیشین نیست .

صحرایی ادامه داد: بحمدالله این دولت در سیاست خارجی خدمات چشمگیری را کسب کرد .بحث برجام که می خواهند به غلط نا موفق نشان دهند بسیار تاثیر گذار است . اگر خواهان رشد و توسعه برای کشور هستیم باید با کشور های دیگر تشنج نداشته و ارتباط بر قرار کنیم . امید واریم مشکلات پیش روی داخلی نیز خصوصا در بخش اقتصادی با تدبیر بر طرف شود .

از هنر مندان عزیز و کمیته فرهنگ و هنر کمال تشکر را  دارم که همکاری کردند و این نشست صمیمی را برگزار کردند . ما در راستای هم افزایی  با مشارک و همفکری دوستان تصمیم گرفته ایم موازی با ستاد دکتر روحانی در سطح استان ستاد اصلاح طلبان را راه اندازی کنیم و این ستاد تنها مختص تبلیغات و فعالیتهای دکتر رو حانی باشد . در هر استان فقط یک ستاد داریم و زیر مجموعه این ستاد مجموعه اصلاح طلبان قرار دارند و حتی ستاد اصول گرایان متمایل به دکتر روحانی به پیشنها خود آنها راه اندازی خواهد شد . مجددا از حضور شما هنر مندان تشکر می کنم خوشبختانه تا کنون استقبال از فعالیتهای ستاد دکتر روحانی در استان بسیار خوب و چشمگیر بوده است .

پس از سخنان دکتر صحرایی به تر تیب استاد فرشید یوسفی و دکتر عبدالرضا رادفر و غلامرضا نوری علاء در جمع اهالی فرهنگ و هنر نظرات خود را در خصوص تاثیر گذاری دولتها بر اهالی فرهنگ و هنر ابراز نمودند و نسبت به گشایشی که در عرصه فرهنگ و هنر و رسانه در چهار سال گذشته توسط دولت دکتر روحانی بوجود آمده است اظهار رضایت نمودند .

در این مراسم استاد محجوب از شعرای گرانقدر استان ابیاتی از اشعار خود را برای حضار محترم خواندند و در ادامه هنر مندان موسیقی و تاتر به مناسبت روز فرخنده عید مبعث برای حضار برنامه ی متنوعی را اجرا کردند . 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی