نیک کردار معاون استاندار :دولت روحانی بیشترین توجه را به روستاها داشته است


حیات غرب - مجتبی نیک کردار روز دوشنبه در جشنواره روستای سالم که در روستای 'حوری آباد' جوانرود برگزار شد، افزود: در بخش عمرانی در این دولت راه 500 روستا آسفالت شده و مشکل آب 300 روستای استان کرمانشاه نیز رفع شده است.

وی اظهار داشت: از سال 81 تا 92 تنها 213 روستای این استان از نعمت گاز بهره مند بود اما در دولت یازدهم سالی 200 روستا و در مجموع در این دولت 600 روستای استان کرمانشاه گازرسانی شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه روستاهای شهرستان جوانرود از نظر گازرسانی عقب است، تاکید کرد: شرکت گاز باید گازرسانی به روستاهای این شهرستان را با سرعت بیشتری در دستور کار قرار دهد.
نیک کردارخاطرنشان کرد: دولت یازدهم علاوه برعمران و آبادانی، به اشتغال روستاها نیز توجه ویژه ای داشته است به طوری که با تسهیلات کم بهره به ایجاد اشتغال در روستاها کمک می کند و هر چه به طرف مرز برویم سود این تسهیلات به صفر می رسد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه نیز گفت: اگر خاطرات گذشته را در روستاها مرور کنیم خواهیم دید که روستاهای ما از بیشتر امکانات اولیه محروم بودند که به برکت نظام جمهوری اسلامی امروز شاهد محرومیت زدایی در روستاها هستیم که باید قدردان این نظام باشیم.
رضا رحیمی با اشاره به شعار امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید افزود: دولت زیرساخت ها برای اشتغال ایجاد کرده و وظیفه ماست برای اشتغال و تولید تلاش کنیم که نقش اصلی در دست خود مردم است.
وی با اشاره به اعتبار یک و نیم میلیاردی از صندوق ذخیره ارزی اظهار داشت: دولت آمادگی دارد این تسهیلات را برای ایجاد اشتغال و تولید به مردم ارائه دهد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت و 105 روستا در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

ایرنا

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی