شاه حسینی معاونت استانداری :حوزه بهداشت و درمان استان کرمانشاه در سال های اخیر متحول شده است


 حیات غرب - یوسف شاه حسینی روز یکشنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان کرمانشاه از وزیر بهداشت به جهت سفر سه روزه خود و ارزیابی وضعیت سلامت استان کرمانشاه و همچنین افتتاح پروژه های متعدد قدردانی کرد و افزود: اتفاقات خوب و قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان در سال های اخیر در استان کرمانشاه افتاده است.

وی تاکید کرد که در آینده شاهد توسعه بیشتر در حوزه بهداشت و درمان استان خواهیم بود و در سایر بخش ها نیز اتفاقات بسیار خوبی می افتد.
او در ادامه سخنان خود، سلامت مردم را بسیار مهم دانست و گفت: تمام دستگاه های دولتی برای تامین سلامت مردم باید امکانات خود را بسیج کنند.
وی گفت که مسوولان استان کرمانشاه در زمینه تامین سلامت شهروندان هیچ کوتاهی و قصوری نمی کنند و تمام تلاش خود را صرف تامین سلامت مردم می کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه در ادامه به موضوع تامین گوشت سالم مردم نیز اشاره کرد و خواستار ورود رسانه ها در جهت فرهنگ سازی برای شیوه های خرید گوشت از مجاری مجاز در استان شد و گفت: فرهنگ سازی از طریق اطلاع رسانی های مستمر توسط رسانه ها در این ارتباط بسیار موثر است.
شاه حسینی بر ساماندهی مجدد امکانات کشتارگاه صنعتی دام کرمانشاه نیز تاکید کرد و افزود: تمام شاغلان در این کشتارگاه باید موارد بهداشتی و قانونی کار را رعایت کنند و خودروهای حمل گوشت نیز باید استاندارد باشند.
هم اکنون یک کشتارگاه صنعتی دام در شهر کرمانشاه و 11کشتارگاه سنتی نیز در شهرستان های استان فعال است.
در استان کرمانشاه همچنین 9کشتارگاه طیور فعال است و به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه مجوز فعالیت چهار کشتارگاه دیگر نیز صادر شده است.ایرنا

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی