با حکم هیات عالی شورای نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه باز شماری تمام صندوقهای شورای شهر کرمانشاه آغاز شد

حیات غرب - به گزارش روابط عمومي هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي استان كرمانشاه اين هيات پس از بازشماري 139 صندوق از مجموع 450 صندوق انتخابات شوراي اسلامي شهر كرمانشاه ، حكم به بازشماري آراي ديگر صندوقهاي باقيمانده انتخابات شوراي شهر كرمانشاه داد.
حسن سليماني رئيس هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي استان كرمانشاه با اشاره به اعتراض تعدادي از نامزدهاي شوراهاي اسلامي استان كرمانشاه گفت : اين اعتراض ها طبيعي است و هيات عالي نظارت استان با همكاري هيات هاي اجرايي در شهرستانها و بخش هايي كه بازشماري لازم بود وارد عمل شد و هم اكنون اين كار در برخي نقاط ادامه دارد.
وي در ادامه با اشاره به اعتراض تعدادي از نامزدها به انتخابات شوراي شهر كرمانشاه خاطرنشان كرد : تا كنون بازشماري 139 صندوق انجام شد و قرار شد در 2 روز آينده كار بازشماري ديگر صندوقهاي راي شوراي شهر كرمانشاه با حضور نمايندگان نامزدهاي معترض انجام شود.
رئيس هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي استان كرمانشاه يادآور شد : اين هيات بعنوان امانتدار مردم صيانت از آراي آنان را وظيفه ذاتي خود مي داند و در اين راستا با تمام توان خود تلاش كرده و خواهد كرد.
سليماني همچنين از مردم خواست تا اخبار رسمي مربوط به انتخابات شوراهاي اسلامي استان و هيات عالي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي استان كرمانشاه را از مراجع رسمي و روابط عمومي اين هيات پيگيري كنند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی