قطار کی به کرمانشاه میرسد ؟

حیات غرب - استاندار كرمانشاه در حاشيه اين بازديد كاري و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه ایستگاه راه آهن کرمانشاه در مقايسه با بازديدي كه دو هفته قبل انجام شد از پيشرفت هاي خوبي برخوردار بوده است.

استاندار كرمانشاه افزود: طي اين مدت يك نشست كاري در تهران با معاونت وزارت راه و شهرسازي برگزار شد و در اين جلسه پيرامون تأمين نيازهاي اعتباري و مصالح مورد نياز پروژه مذاكرات خوب و ثمربخشي صورت گرفت و آخرين هماهنگي ها در اين زمينه صورت گرفت.

اين مقام عالي استان افزود: اين پروژه براي تكميل نيازمند حجم زيادي از تراورس است كه با هماهنگي هاي به عمل آمده هم اکنون تمامي کارخانه های تراورس سازی کشور براي تكميل اين پروژه مشغول توليد هستند و وزارت خانه نیز حمايت هاي لازم را در اين زمينه به عمل مي آورد.

دكتر رازانی با اظهار رضايت از روند پيشرفت ايستگاه مركزي راه آهن كرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه عمليات محوطه سازی، تكميل ساختمان ایستگاه به خوبي در حال انجام است.

استاندار كرمانشاه با ذكر اين نكته كه تا فروردين ماه حدود 11 كيلومتر ريل گذاري در مسير صورت گرفته بود؛ عنوان كرد: ميزان ريل گذاري تا كنون به ۶۶ کیلومتر رسيده است كه يك پیشرفت خیلی خوب در روند اجراي پروژه محسوب مي شود. هم اكنون تنها کمتر از ۴۰ کیلومتر از مسير باقی مانده که با شتاب در حال انجام است و پس از رمضان به اتمام مي رسد.

اين مقام عالي استان در ادامه از سفر دكتر روحاني پس از ماه مبارك رمضان به كرمانشاه براي افتتاح پروژه راه آهن خبر داد و گفت: رئیس جمهور دستورات لازم را براي تكميل هر چه سريعتر راه آهن كرمانشاه صادر كرده اند و با هماهنگي هايي كه با دفتر رياست جمهوري صورت گرفته و ايشان در ايام پس از ماه مبارك رمضان براي افتتاح راه آهن به كرمانشاه مي آيند و جشن ورود قطار به حضور مردم كرمانشاه برگزار مي شود.

استاندار كرمانشاه در ادامه اين برنامه كاري كاري يك روزه از پروژه ساماندهي رودخانه قره سو، پروژه موزه منطقه اي كرمانشاه و كتابخانه مركزي كرمانشاه نيز بازديد ميداني كرد و از نزديك به بررسي وضعيت اين طرح ها پرداخت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی