گروه اقلیت شورای شهر با حساب آرش رضایی و پرسنل شهردار ی گارد نگیرید

  

حیات غرب - مدیریت شهری به شیوه ی درست و علمی کاری پیچیده است که هر کسی توان اداره آن را ندارد. در کلانشهر ها اولین موضوعی که در امر توسعه خود نمایی می کند ، مدیریت یکپارچه ی شهری است .چیزی که شهر کرمانشاه تا کنون فاقد آن بوده است .

 تا مدیر نداند در کجا ایستاده و برای پیشبرد برنامه هایش به چه چیزهایی نیاز دارد و تا برنامه ای دراز مدت برای توسعه شهری وجود نداشته باشد . دم زدن از مدیریت علمی شهری ، حرفی عبث و بیهوده است که فقط مردم را فریب داده و سیستم را دچار روز مرگی می کند .

آرش رضایی شهردار کرمانشاه از بدو حضور بر روی این موارد کلیدی متمرکز شد و نشان داد مفهوم توسعه و مدیریت سیستمی را خوب می فهمد و در این راستا حرکت می کند . تا کنون نیز ضمن دنبال کردن فعالیت های روزمره ی شهر داری و پیگیری فعالیت های عمرانی به موارد زیر بنایی برای مدیریت شهری توجه ویژه نشان داده است . لذا از این لحاظ با شهرداران قبلی مدیریتی متفاوت دارد.

 اما برخی دوستان و طرفداران ایشان که  در شورای شهر و طیف اقلیت قرار دارند ، دفاع از ایشان را به شیوه هایی دنبال می کنند که عملا به ضد تبلیغ تبدیل شده و نگاه برخی به ایشان را دچار ابهام کرده است .

آرش رضایی در طول خدمت در شهرداری نشان داده با همه افراد و گروه ها برای توسعه شهر کرمانشاه تعامل خوبی دارد و سعی می کند در این راستا از همه ظرفیت های  استان و مقامات کشوری برای توسعه شهر کرمانشاه بهره مند شود . لذا تصاحب و گارد گرفتن پشت سر ایشان و پرسنل شهرداری توسط گروه اقلیت ظلمی به آرش رضایی است .

این روش دفاع از آرش رضایی می تواند شبیه به همان ضرب المثل دوستی خاله خرسه باشد که نه تنها کمکی نکرد، بلکه باعث نابودی دوست شد. باید پذیرفت برخی از افرادی که فعلا و بر حسب محاسبات خود در طیف اقلیت شورای شهر قرار گرفته اند، در جامعه از محبوبیت و مقبولیت فرا گیری بر خوردار نیستند . نام این افراد بعنوان تنها مدافعین آرش رضایی باعث واکنشهای متفاوتی در بین دیگر اعضا و مردم می شود و هر چرا که این افراد مبلغ آن باشند دیگران به زیان شهر و در راستای منفعت طلبی شخصی تصور خواهند کرد .

 افرادی با کار نامه ی نه چندان سفید وقتی خود را  طرفدار سرسخت آرش رضایی و طرف مقابل را دشمن رضایی و توسعه شهری نشان می دهند، طرف مقابل نیز واکنش نشان داده به دنبال گزینه هایی غیر از ایشان خواهند گشت . در این فضا طیف اکثریت شورا استدلال می کند: ( رای مردم نشان داد به دنبال تحول هستند و ما نیزسیاست تغییر را در پیش می گیریم)

شاید طیف اکثریت با این کار  می خواهد سرنوشت خود را با همان افراد محدودی گره نزندکه در طول حضور در شورا نشان داده اند به منافع شخصی بیش از منافع جمع فکر می کنند.

ای کاش گروه اکثریت بدون توجه به نگاه احساسی گروه اقلیت ، نشستی صمیمی با آرش رضایی داشته باشند تا با روشهای مدیریتی او بیشتر آشنا شده و برای توسعه شهر کرمانشاه تصمیمی بگیرند که در عمل به صلاح مردم باشد.

 

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی