با حضور جمعی از مسئولین؛ نمایندگی انحصاری گوشی های هوشمند GLX در استان کرمانشاه افتتاح شد


 حیات غرب - عصر روز دوشنبه 1 آبان ماه 1396 نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش شرکت ارتباط همراه گویا اروند (GLX) در استان کرمانشاه با حضور مهدی بهوندی مدیر فروش و داوود قجاوند مدیر بازاریابی این شرکت افتتاح شد.

در این مراسم که غفوریان رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور، بهنیا مدیرکل فناوری اطلاعات استان و امیری رئیس اتحادیه انفورماتیک و رایانه کرمانشاه حضور داشتند، میثم طلایی نماینده شرکت ارتباط همراه گویا اروند (GLX) در استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم به مهمانان این مراسم هدف خود را از راه اندازی این نمایندگی کمک به تولید داخل و خدمت به صنعت کشور عنوان کرد.

طلایی افزود: تولید ملی می می تواند کشور را از مشکلات اقتصادی دور کند به همین دلیل تمامی ما باید هر کدام به سهم خود در این راه کمک کنیم تا ایرانی سربلند تر از همیشه داشته باشیم.

نماینده شرکت ارتباط همراه گویا اروند (GLX) در استان کرمانشاه اظهار داشت: گوشی های هوشمند GLX یکی از برند های معتبر لوازم الکترونیکی در ایران است که با توجه به استفاده فراگیر این نوع از محصولات در کشورمان می توان از طریق آن چرخه ی اقتصادی کشور را به حرکت در آورد.

طلایی ابراز امیدواری کرد که محصولات GLX بتواند سهم قابل توجه ای را از بازار تلفن های همراه استان کرمانشاه بدست آورد.

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی