اقدام ارزنده آموزش و پرورش ناحیه 3 کرمانشاه برای کاهش آلام زلزله زدگان

  

حیات غرب - اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 به اتفاق فرهنگیان محترم و مکرم این ناحیه برای کاهش بخشی از مشکلات مردم زلزله زده ستاد بحرانی تشکیل دادند که در سه محور فعالیت می کند 

جعفر نجفی مدیریت آموزش و پرورش نا حیه 3 در این خصوص گفت : به اتفاق نماینده مدیران و نماینده ی همکاران در تمام مقاطع تحصیلی در محل اداره ستاد کمک به زلزله زدگان تشکیل و در سه محور فعالیت خواهد داشت 

1- همکاران فرهنگی به اختیار خود ، یکروز حقوق یا بیشتر  را برای کمک به زلزله زدگان اختصاص خواهند داد .

2 - همکاران و معلمان محترم برای تقویت روحیه همکاری و همدلی به دانش آموزان اعلام خواهند کرد دانش آموزان عزیز با توجه به بضاعت خود اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را به آموزشگاه تحویل دهند . البته بیشتر کنسرو و مواد فاسد نشدنی مورد نظر است . این اقلام در ناحیه گرد آوری و به منطقه زلزله زده ارسال می گردد .

3 - توجه به آلام روحی و روانی دانش آموزان و فرزندان عزیز در مناطق زلزله زده یکی از نیاز های بسیار لازم است که توسط مشاورین تر بیتی و روانشناسی ناحیه این بخش سازماندهی و داوطلبین به نوبت برای کاهش مصیبت روانی بر روح و روان دانش آموزان عزیز اعزام خواهند شد .

نجفی تاکید داشت فرهنگیان محترم ناحیه همواره در اقدامات خیر خواهانه و نوع دوستانه شرکت بسیار فعال داشته و در این خصوص نیز بیش از پیش فعال خواهند بود . 

 

 

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی