تیم درمان تامین اجتماعی در ارئه خدمات به زلزله زدگان خوش درخشید

حیات غرب - -بدنبال دستور مدیر عامل تامین اجتماعی اقای دکتر نوربخش شب گذشته جلسه اضطراری کمیته بحران در دفتر پرستاری بیمارستان شهدا کرمانشاه تشکیل شد 

در ابتدای این جلسه دکتر حجتی پور،مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اقدامات انجام شده و نحوه ی رسیدگی و ارائه خدمات به حادثه دیدگان زلزله را تشریح کرد و آمادگی مدیریت درمان را در برای ارائه خدمات بیشتر به هموطنان آسیب دیده اعلام نمود.

دکتر حجتی گفت : با هماهنگی که با مرکزEoc دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صورت گرفته مقرراست در صورت نیاز از تجهیزات،پرسنل وپزشک برای کمک به مصدومان از مدیریت درمان استان ایلام استفاده شود . ایشان از ارسال تجهیزات ،آمبولانس وپرسنل از مدیریت درمان استان همدان قدردانی نمودند و همچنین از مدیریت درمان استانهای البرز،فارس خوزستان ایلام،همدان،کردستان ولرستان جهت اعلام آمادگی برای ارسال تجهیزات وکمکها تشکر کرد .

در ادامه اعضای کمیته بحران نظرات وپیشنهادات خود را ارائه نمودند.در این جلسه مهندس تقی زاده پیام تسلیت دکتر ربیعی ،وزیر محترم تعاون،کار ورفاه اجتماعی را به مردم مصیبت زده استان کرمانشاه ابلاغ نمودند واز مجموعه اقدامات انجام شده در مدیریت درمان کرمانشاه قدر دانی نمودند.درپایان اعضا کمیته از حادثه دیدگان زلزله و بستری شده در بیمارستان شهدا عیادت نمودند.

جناب اقای نجاتیان معاونت پرستاری وزارت بهداشت وهیات همراه از نزدیک در جریان انجام خدمات رسانی پزشکان ، پرستاران وکارکنان   بخش درمان قرار گرفته وآمادگی وزارتخانه مزبوررا جهت اعزام کادر پرستاری اعلام نمودند.

لازم به ذکر است بیمارستان شهدابه تنهایی به اندازه نصف هردو ببمارستان اصلی شهر به آسیب دیدگان زلزله خدمات ارائه نموده است 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه سازی